Jos ihminen on kauttaaltaan TUMMANVIOLETTI?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Näin tänään henkilön, joka oli kasvoista ja käsistä täysin tummanvioletti. (Silmänympärysiho oli vaaleampi.) Sormet levenivät kynsiä kohden. Asia jäi mietityttämään, sillä en ole koskaan nähnyt vastaavaa. Yritin googlettaa, mutta en löytänyt minkäänlaista vastausta siihen, mikä sairaus voisi olla kyseessä. Olisiko joku viisaampi?
 
joskus aikoinaan oli sellasta lääkettä mikä sisälsi elohopeeta. Lääkettä ehti käyttää aikoinaan ( ehkä 50 luvulla?) jokunen sata ihmistä, kunnes todettiin että lääke aiheuttaa sivuvaikutuksia ( ihminen muuttuu harmaaksi/ violetiksi tms). Ne jotka sitä ehti syödä sai tollasen sivuvaikutuksen siis. Täällä helsingissäkin näkyy välillä yks äijä joka on ihan harmaa....
 
Olen aikanaan ilmeisesti saman miehen ja se näky oli niin silmiin pistävä, ettei sitä voi unohtaa. Kyselinkin silloin palstalta samaa, että mistä johtuu, mutta en enään muista vastauksia.
 
Sitä sininen/harmaa mies -lääkettä (largactil) ehti kyllä syödä vähän enemmän kuin sata ihmistä... Oli ihan eka psykoosilääke ja laajasti käytössä. Sivuvaikutus pieni siihen nähden, että toimintakyky palasi. Muuten toi väritys vois ehkä olla syytä vaikka jostain sydänongelmasta, noi sormet vois olla rumpupalikkasormet, ja tyyppi syanoottinen. Jos on lapsesta asti ollut sydänvika jota ei oo ennenvanhaan voitu leikata, voi olla ihan sininen ja silti elellä jotenkuten.
 

Yhteistyössä