Mä olen selvinnyt hengissä monen tunnin kestäneestä pahoinpitelystä ( potkiminen, hakkaaminen, lasinsirujen päällä raahaaminen alati, tikoilla heittely, tyynyllä tukehduttaminen ja potku niskaan, jolloin leuka meni pois paikoiltaan yms. ) Ja tämä yksin vain sen takia että tämä tyyppi ei minua hengiltä saanut, koska enkelit olivat paikalla. Kyllä se Jumalasta johtuva onnellisuuden tunne on jotain yliluonnollista! Sen tajuaa vasta kun tulee uskoon. Vaikee selittää.. ja ei sitä tosiaan ymmärrä, ennenkuin tulee uskoon. Miettikääpä, moni tuntee jonkin uskoontulleen, joka onkin yhtäkkiä maailman onnellisin. Tämä oikeesti pitää paikkansa, Jumala muuttaa elämän jos vain antaa siihen mahdollisuuden. Itselleni jäi noista pahoinpitelyvuosista ( sis. seksuaalista väkivaltaa) kova kuori, olin vihainen, masentunut ( söin lääkkeitä), ahdistunut, pelokas, ja en luottanut ihmisiin. Uskoontuloni muutti kaiken - lääkkeet sain heivata pöntöstä alas, en ollut enää katkera ja vihainen ja fyysiset vaivat paranivat - en tarvinnutkaan enää vatsaleikkausta, koska Jumala halusi minut parantaa.. Ymmärrän että kuullostaa hihhulimeiningiltä, mutta ei se haittaa, vaikka hihhulina mua pitäisittekin - kaikki kertomani on totta, eikä minua hävetä