Jos ihmisen älykkyysosamäärä on 90, niin onko hän normaalia tyhmempi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
90-100 alue; ei varmaan erityisesti keskity älyllisiin asioihin, ja usein mukava tyyppi, ja kun on sopiva alalleen, se riittää. Luonteiden sopivuuskysymys, mutta jos joutuu ratkomaan ongelmat ja organisoimaan elämässään ja lähinnä yksin.... Itse en pidä sihteerin hommista, että pitäisi valita joku, jolle se on toinen luonto. Voi organisoida esim. lomamatkat ja maksaa laskut. Meikä sanoo minne mennään ja mitä ostetaan.
 
Minulle tehtiin psykologiset testit. Älykkyysosamääräni on alle 80. Silti jostain kumman syystä olen saanut aina ihan kaikista koulutenteistä kympit ilman ponnisteluja ja koulu on ollut itselleni erittäin helppoa.
Lisäksi olen kirjoittanut kirjan. Aloitin kirjoittamaan toista kirjaa ja olen tehnyt muuta tuotantoa hyvällä menestyksellä. Silti testien mukaan en ole kovin älykäs.
 
Minulle tehtiin psykologiset testit. Älykkyysosamääräni on alle 80. Silti jostain kumman syystä olen saanut aina ihan kaikista koulutenteistä kympit ilman ponnisteluja ja koulu on ollut itselleni erittäin helppoa.
Lisäksi olen kirjoittanut kirjan. Aloitin kirjoittamaan toista kirjaa ja olen tehnyt muuta tuotantoa hyvällä menestyksellä. Silti testien mukaan en ole kovin älykäs.
Kerrohan, mikä kirja, niin voisin lainata kirjastosta ja arvioida vastaako äo tasoa.
 

Yhteistyössä