Jos joku muistaa mitä meillä kävi anopin kanssa viikonloppuna niin..

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
voi paska :/ :/

Mun ensireaktio oli tietty kamala nolotus sillon lauantaina mutta nyt olen tän päivän vaan itkenyt :/ :/

Mä en ihan oikeest tiedä mikä mulla on mutta tosi paskat fiilikset on, vaikke se lauantainen mikään maata kaatava juttu ollut, musta tuntuu että se oli viimenen pisara. Miehen kanssa eilen yritin jutella että oliko se susta ok niin kommentti oli " ei mua haittaa vaikka se siell istu" :o :o :(

No hitto mua haittaa. Jotenkin tosi tosi loukattu olo. ja sit sanoin et pitäiskö sun mutsille asiasta sanoa niin minä saan sanoa jos meinaan. Hän ei sano mitään :|

onpa sekavaa tekstiä mutta koko päivän olen tätä hautonut et onko nyt mussa vika kun otan pultit moisesta ja pahota mieleni. ja mä yleensä olen vielä se joka ei itke ikinä ja hymyilee vaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
täytyy sanoa, että jos miehelle on ok. se, että äiti istuu vieressä kun sekstailette niin VOI LUOJA! Kyllä on poika-äitisuhde melko omituinen! :o

Kun nyt se vika on miehen mielestä mussa kun tätä pohdin ja märehdin :| En vaan tajua miks tuntuu näin..pahalle :|

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
täytyy sanoa, että jos miehelle on ok. se, että äiti istuu vieressä kun sekstailette niin VOI LUOJA! Kyllä on poika-äitisuhde melko omituinen! :o

Kun nyt se vika on miehen mielestä mussa kun tätä pohdin ja märehdin :| En vaan tajua miks tuntuu näin..pahalle :|

Ihan oikein, että mietit. miettisin minäkin. meillä vaan on se erona, että anoppi olisi lentänyt kuin leppäkeihäs jo miehen toimesta ja minä kun olen yhtä tempperamenttinen niin tuskin olisi anoppi hetkeen vieraillut. Sama olisi käynyt äidilleni tai appiukolle, veljelleni tai ihan kenelle tahansa kuka julkeaa tulla suoraa sisälle ilmoittamatta mitään. Joltain naapurin 3v sen voi vielä hyväksyä, mutta aikuisilta ihmisiltä ei. Sitä kuvittelee, että aikuisella on sen verran käytöstapoja että ilmoittaa tulostaan tai on sen verran hienotunteinen, että ei jää taloon jos tajuaa toisten olevan hommissa!

Mä en osaa sanoa muuta, kuin että kyllä saisin sätkyn, jos ois omalle kohalle sattunut ja jatkossa kaikki ovet lukkoon aina ja anopille selväksi, ettei kenenkään kotiin mennä kutsumatta, saati sitten takaovesta hiljaksiin, kun etuovi lukossa.

Ihan oikein, että mietit. miettisin minäkin. meillä vaan on se erona, että anoppi olisi lentänyt kuin leppäkeihäs jo miehen toimesta ja minä kun olen yhtä tempperamenttinen niin tuskin olisi anoppi hetkeen vieraillut. Sama olisi käynyt äidilleni tai appiukolle, veljelleni tai ihan kenelle tahansa kuka julkeaa tulla suoraa sisälle ilmoittamatta mitään. Joltain naapurin 3v sen voi vielä hyväksyä, mutta aikuisilta ihmisiltä ei. Sitä kuvittelee, että aikuisella on sen verran käytöstapoja että ilmoittaa tulostaan tai on sen verran hienotunteinen, että ei jää taloon jos tajuaa toisten olevan hommissa!

Kun se mitä makkarissa tapahtu ei jääny kyllä epäselväks, aamulla huomasin että oli jäätelöä laittanut pakkaseen mistä suora näköyhteys meidän makkariin :/

Mä en tajua miksen sillon la toiminut suoraan, mua vaan nolotti niin sikana, ja mies menee keittämään kahvia ihan muinamiehenä.
Tänään kiukuspäissäni sanoin sille että onko susta äitis ja sun suhde terve, " no on, mut mä en kun otan stressiä moisesta" :|

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mä en osaa sanoa muuta, kuin että kyllä saisin sätkyn, jos ois omalle kohalle sattunut ja jatkossa kaikki ovet lukkoon aina ja anopille selväksi, ettei kenenkään kotiin mennä kutsumatta, saati sitten takaovesta hiljaksiin, kun etuovi lukossa.

Mä meinasin että kehtaanko vaatia että tästä lähin AINA soittaa etukäteen voiko tulla. Aiemmin mä tein itselleni kotona raskaudenkeskeytyksen, niin eikö edellisenä iltana anoppi tule ovelle lapsille " tiettekö mitä, mummi tuli yökylään", eikä mies pysty sanomaan että hei nyt ei käy.

Mä en jaksa että mä aina joudun sanomaan. tuntuu että vastassa on minä vastaan mies ja anoppi.

Mä meinasin että kehtaanko vaatia että tästä lähin AINA soittaa etukäteen voiko tulla. Aiemmin mä tein itselleni kotona raskaudenkeskeytyksen, niin eikö edellisenä iltana anoppi tule ovelle lapsille " tiettekö mitä, mummi tuli yökylään", eikä mies pysty sanomaan että hei nyt ei käy.

Mä en jaksa että mä aina joudun sanomaan. tuntuu että vastassa on minä vastaan mies ja anoppi.

Tietenkin kehtaat. Ei kenenkään luo mennä ilmoittamatta juuri siitä syystä, että siellä saattaa olla jos vaikka ja mitä meneillään juuri silloin, kun joku paukkaa kylään.

Ou nou!Multa on tää juttu menny ohi. (Saa laittaa linkkiä jos on ollu ketju...)

Mut siis jos ymmärsin oikein, niin anoppis on tullu pokkana takaovesta sisään ja jääny sohvalle odotteleen, että te tuutta valmiiksi, niinkö?
Noloa kyllä, mutta vain sille anopille. Sun ei tarvii hävetä, nainen.

Tietenkin kehtaat. Ei kenenkään luo mennä ilmoittamatta juuri siitä syystä, että siellä saattaa olla jos vaikka ja mitä meneillään juuri silloin, kun joku paukkaa kylään.

Kun nytkin tiedettiin että on tulossa, mies oli sanonut että soittaa kun muksut nukkuneet päikkärit niin sitten voi lähteä tulemaan :/

Ihan tosi outo anoppi :o kaameeta et :o ees tulee omineen ovesta sisää mut toi et jää pokkana istumaa, ni :o :o normi ihminen olis häipyny vähin äänin takas ulos jos nyt jotenki vahingos olis ko. tilanteesee joutunu. Sun anopin se pitäis hävetä, eikä sun.

Niin siis pähkinäkuoressa. Me miehen kanssa paneskeltiin lauantaina päivällä päikkäriaikaa ja sillä välin anoppi oli ilmestynyt istumaan keittiöön lukemaan lehtiä.

Musta tässä on vielä se että ulkona oli about helle ja meillä katettu terassi jossa tuoleja, keinut ym missä olis voinut istua. Siks musta kai tuntuukin aika...pervolle :ashamed:

Mitä tämä tarkoittaa?
Olenko mä tyhmä, mutta en tajua?

Ja tuohon itse aiheeseen: sympatiani sulle, ihan kamala tilanne. Jotenkin olettaisi, että mieskin on häkeltynyt :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:

Mitä tämä tarkoittaa?
Olenko mä tyhmä, mutta en tajua?

Ja tuohon itse aiheeseen: sympatiani sulle, ihan kamala tilanne. Jotenkin olettaisi, että mieskin on häkeltynyt :|

Siis tein abortin kotona sairaalasta saaduilla pillereillä :|

No onhan toi ikävä sattuma, mutta eikä olisi viisainta antaa olla ja unohtaa koko juttu. Normaaliasioista sentään on kyse.

Meillä olisi voinut tuollainen käydä naapurin kanssa. Loikoilimme keskellä päivää miehen kanssa sängyssä makuuhuoneesamme talon toisessa päässä. Yks kaks naapurin rouva tuli makkariimme. No onneksi ei oltu mitään sen kummempaa tekemässä - ovi olisi ollut kiinni muussa tapauksessa ja tuskin naapurikaan olisi silloin tullut makkariin. Lapset (jo isompia) olivat päästäneet naapurin sisälle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onhan toi ikävä sattuma, mutta eikä olisi viisainta antaa olla ja unohtaa koko juttu. Normaaliasioista sentään on kyse.

Meillä olisi voinut tuollainen käydä naapurin kanssa. Loikoilimme keskellä päivää miehen kanssa sängyssä makuuhuoneesamme talon toisessa päässä. Yks kaks naapurin rouva tuli makkariimme. No onneksi ei oltu mitään sen kummempaa tekemässä - ovi olisi ollut kiinni muussa tapauksessa ja tuskin naapurikaan olisi silloin tullut makkariin. Lapset (jo isompia) olivat päästäneet naapurin sisälle.

ei kannata unohtaa. Minua ainakin häiritsisi jos anoppi olisi nähnyt meidät perseet paljaana touhuissa. On se kyllä kumma, että ap:n miestä ei häiritse. Hyi yök!

Yhteistyössä