Jos joku muistaa mitä meillä kävi anopin kanssa viikonloppuna niin..

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onhan toi ikävä sattuma, mutta eikä olisi viisainta antaa olla ja unohtaa koko juttu. Normaaliasioista sentään on kyse.

Meillä olisi voinut tuollainen käydä naapurin kanssa. Loikoilimme keskellä päivää miehen kanssa sängyssä makuuhuoneesamme talon toisessa päässä. Yks kaks naapurin rouva tuli makkariimme. No onneksi ei oltu mitään sen kummempaa tekemässä - ovi olisi ollut kiinni muussa tapauksessa ja tuskin naapurikaan olisi silloin tullut makkariin. Lapset (jo isompia) olivat päästäneet naapurin sisälle.

ei kannata unohtaa. Minua ainakin häiritsisi jos anoppi olisi nähnyt meidät perseet paljaana touhuissa. On se kyllä kumma, että ap:n miestä ei häiritse. Hyi yök!

En ole lukenut alkuperäistä juttua, joten en varmaan tiedä kaikkia käänteitä. Mutta tapahtunutta ei saa tapahtumattomaksi eikä sille voi enää jälkikäteen mitään. Siksi unohtaminen on parasta. Luulisi, että jatkossa anoppi on varovaisempi tullessaan.

Mutta en kyllä tykkäisi, jos muuta kuin oman perheen jäsenet tulisivat sisään soittamatta ovikelloa. Tähän pitäisi saada muutos!

Anoppis on ällö. Mä ymmärrän sua, varmaan itselläkin olis "hyväksikäytetty" olo, jos joku olis kuunnellu ja kenties katsonut ku mä ja mies rakastellaan :/ vai voisko olla mahdollista, että on jotenkin häkeltynyt niin, ettei tajunnut lähteä pois vaan on jääny vaan siihen? Mutta tosiaan, miehes on outo ja sua ymmärrän täysin. Ja anoppis on täys hullu pervo!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
No onhan toi ikävä sattuma, mutta eikä olisi viisainta antaa olla ja unohtaa koko juttu. Normaaliasioista sentään on kyse.

Meillä olisi voinut tuollainen käydä naapurin kanssa. Loikoilimme keskellä päivää miehen kanssa sängyssä makuuhuoneesamme talon toisessa päässä. Yks kaks naapurin rouva tuli makkariimme. No onneksi ei oltu mitään sen kummempaa tekemässä - ovi olisi ollut kiinni muussa tapauksessa ja tuskin naapurikaan olisi silloin tullut makkariin. Lapset (jo isompia) olivat päästäneet naapurin sisälle.

ei kannata unohtaa. Minua ainakin häiritsisi jos anoppi olisi nähnyt meidät perseet paljaana touhuissa. On se kyllä kumma, että ap:n miestä ei häiritse. Hyi yök!

En ole lukenut alkuperäistä juttua, joten en varmaan tiedä kaikkia käänteitä. Mutta tapahtunutta ei saa tapahtumattomaksi eikä sille voi enää jälkikäteen mitään. Siksi unohtaminen on parasta. Luulisi, että jatkossa anoppi on varovaisempi tullessaan.

Mutta en kyllä tykkäisi, jos muuta kuin oman perheen jäsenet tulisivat sisään soittamatta ovikelloa. Tähän pitäisi saada muutos!

Ei tästä ole kun alle 2kk kun yks aamu oltiin puhuttu että tulee 8-9 välillä meille ja kello oli about 7.30 kun mä alasti kävelin täällä ja kupsutin pillua( siis ihan oikeesti) niin eikö yht äkkiä anoppi seiso eteisessä. Tarttee joo alkaa lukitsemaan kaikki ovet, tulee tänne kun kotiinsa :|

Voin kuvitella sun olosi mutta jos jotain "hyvää" niin eihän se mitään nähnyt..?
Ja eikö hällä oo sitten tapana huhuilla vaikkapa ovelta että on saapunut?
Ihanko talsii vaan hissukseen sisälle? Joo, en mäkään tykkäisi.
Kyllä mä saattaisin sanoa että voitaisko pitää ajoista kiinni tai että soittaa vaikka ensin, ajatelkoot sitten mitä ajattelee.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Voin kuvitella sun olosi mutta jos jotain "hyvää" niin eihän se mitään nähnyt..?
Kyllä mä saattaisin sanoa että voitaisko pitää ajoista kiinni tai että soittaa vaikka ensin, ajatelkoot sitten mitä ajattelee.. ;)

Ei se mitään, ei pimpota/huhuile ettei me/tytöt herätä :|

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Ei se mitään, ei pimpota/huhuile ettei me/tytöt herätä :|

Jahas, no hän sit ajattelee ilmeisen erilailla asiat.
Musta ei tosiaan olis kiva herätä siihen että miehen äiti tai ihan omani olis täällä valmiina kun me ollaan vielä nukkumassa!
Hei sanot sille, ihan rohkeesti vaan. :)

Sun mies vois ihan varovasti sanoa, et ilmottas ennen ku tulee teille. Ehkä sun mies sanoo sen takia, ettei sitä haittaa, ettei se vaan joutus ottaa tota puheeksi äitinsä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miten teille pääsee sisälle? Elikkäs onko teillä ovet aina auki... :whistle: Nehän voi laittaa kiinni myös. Mutta älä nyt enää itke jookos? :hug:

No en mä enään, en tiiä mikä on ollut koko päivän muuten :|

No on melkein aina ainakin takaovi, en mä ketään yleensä odota, tai kukaan mun tutuista ei vaan marssi sisään.

Sun mies vois ihan varovasti sanoa, et ilmottas ennen ku tulee teille. Ehkä sun mies sanoo sen takia, ettei sitä haittaa, ettei se vaan joutus ottaa tota puheeksi äitinsä kanssa.

Joo, mä aiemminkin olen ajatellut että niiden suhde aika..outo. Se vahvistu vaan sillon kun miehen isä kuoli( mun mies ainoa lapsi). Anoppi saa nälviä mua, vittuilla ja haukkua minkä kerkee ja jaksaa, mies ei välitä.

Jos mua joku asia vaivaa, niin nostan kyllä kissan pöydälle. Tätä tapahtuu todella harvoin, koska mua harva asia niin paljon haittaa, että siitä pitäisi ko. henkilön kanssa puhua.

Mutta asiaan, jos tilanne olisi sattunut meille (mikä olisi melkoisen mahdotonta, sillä tarkistan ovet paniikinomaisesti ennen päiväsekstailua, koska en halua tulla yllätetyksi kenenkään taholta), niin mä ottaisin asian anopin kanssa puheeksi. Sanoisin, että hänen taannoisen kyläilynsä aloitusajankohta ja sen jälkeiset tapahtumat ovat jääneet mua vaivaamaan.

Anoppisi käyttäytyi joka tapauksessa hyvin epäkorrektisti.

Joo, mä aiemminkin olen ajatellut että niiden suhde aika..outo. Se vahvistu vaan sillon kun miehen isä kuoli( mun mies ainoa lapsi). Anoppi saa nälviä mua, vittuilla ja haukkua minkä kerkee ja jaksaa, mies ei välitä.

Tai ei oikeasti osaa sanoa äitillensä mitään. Voisko olla semmonen pelko, että menettää äitinsä?

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Jos mua joku asia vaivaa, niin nostan kyllä kissan pöydälle. Tätä tapahtuu todella harvoin, koska mua harva asia niin paljon haittaa, että siitä pitäisi ko. henkilön kanssa puhua.

Mutta asiaan, jos tilanne olisi sattunut meille (mikä olisi melkoisen mahdotonta, sillä tarkistan ovet paniikinomaisesti ennen päiväsekstailua, koska en halua tulla yllätetyksi kenenkään taholta), niin mä ottaisin asian anopin kanssa puheeksi. Sanoisin, että hänen taannoisen kyläilynsä aloitusajankohta ja sen jälkeiset tapahtumat ovat jääneet mua vaivaamaan.

Kai MUN on pakko. Vaikka se on sitten sitä että mies ja anoppi vastaan minä. Koska miehen mielestä tässä ei ole mitään kummaa.

Sanoisin, että hänen taannoisen kyläilynsä aloitusajankohta ja sen jälkeiset tapahtumat ovat jääneet mua vaivaamaan.

Kauheen hyvin muotoiltu. Voisko sille anopille sanoa tolleen?

Tai ei oikeasti osaa sanoa äitillensä mitään. Voisko olla semmonen pelko, että menettää äitinsä?

Voi olla. Mutta kohta se on sen edessä että miettii kumpi merkkaa enemmän. En mä aio lopun ikääni olla kynnysmatto hänelle ja hänen äidilleen.

Kyl se ois paljon parempi jos mies sanois sen etkä sä joutuis sanomaan. Sitähän ei tarvitse rumasti sanoa, mutta miten ihmeessä sä pystyt rentoutumaan vastaisuudessa rakasteluun jos sulle tulee mieleen vaan se, että onkohan anoppi taas istuimassa keittiössä korva seinässä?

Kai MUN on pakko. Vaikka se on sitten sitä että mies ja anoppi vastaan minä. Koska miehen mielestä tässä ei ole mitään kummaa.

No, mä kokisin tuon asian niin, että kun minusta tuntuu tuolta, niin mä itse olen siitä vastuussa eikä mies. Ja mä itse sen myös selvittäisin, enkä "piiloutuisi" isännän selän taakse. Ja toisaalta, tuntuuko susta tosissaan siltä, että jos miehesi ei ole sun puolellasi, niin hän on silloin äitinsä puolella?

Yhteistyössä