Jos joku nainen, tarjoaisi sulle miljoonan että saa viettää yön miehes kanssa niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toki.

En usko, että täällä kukaan kieltäytyis moisesta, jos tuollainen tilanne tulisi vastaan. Uskon, että kaikki miettisivät sitä miljoonaa ja mitä kaikkea sillä vois tehdä ja lopulta suostuis. :whistle:

Tottakai. Vähemmälläki antaisin viettää yön tuon ukon kans. Saa vaikka nukkua vieressä jos ei jaksa valveilla pysyä koko yötä. Kunhan pysyisivät toisistaan irti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Toki.

En usko, että täällä kukaan kieltäytyis moisesta, jos tuollainen tilanne tulisi vastaan. Uskon, että kaikki miettisivät sitä miljoonaa ja mitä kaikkea sillä vois tehdä ja lopulta suostuis. :whistle:

Mutta kun toisilla on niin ihanat miehet ettei niitä myisi monellakaan miljoonalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika järkyttävää kuinka moni myisi miehensä ja vielä tottakai. En ikinä myisi, eikä mieskään mua, ehkä erona on se, että olemme rakastuneita ja aidosti naimisissa, emme vain kulissin vuoksi...
Teillä ei sitten vissiin ole ihan pikkurahasta pulaa... Kyllä monelle se miljoona olisi aika iso raha ja helpottaisi koko loppuelämää niin paljon, että olisi valmis sen rahan eteen tekemään melkein mitä vaan.

Mä tiiän, et elän tiukemmalla kun sä ja vähän muutakin, mut ei herranjumala oo täälläkään rahasta valmiutta lähtee panemaan mihinkään suuntaan.

Ei kannata ottaa velkaa, jos ei oo sitten mahollisuutta sitä maksaa pois.

no tuosta summasta kyllä. saatais ostaa ihana talo,autoja ja elää just niinkun unelmoi eikä tarvis laskee senttejä. jos rahasta ny kerran ni ei se kamalaa ole...ja jos minä myyn miestä ni ei mies sillon petä...=)

Yhteistyössä