V
vieras
Vieras
Jos joku nainen tarjois mun miehestä miljoonan, niin sais kyllä miehen vaikka loppuiäkseen. En itkis perään!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Naisellehan se on paljon helpompaa, kun se ei näy päällepäin, onko kiihottunut vai ei. miehellä täytyy seistä, ei siitä muuten makseta. Miehen on pakko olla siinä ihan tosissaan messissä, joten ei kai se pikkujuttu olisi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Ensiajatus on: Ehdoton Ei
Mutta miljoona... pitäisi ehkä kuitenkin harkita...![]()
Onks sun oikea nimi Johanna?
Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:Ensiajatus on: Ehdoton Ei
Mutta miljoona... pitäisi ehkä kuitenkin harkita...![]()
Onks sun oikea nimi Johanna?
Ei oo oikea nimi Johanna, vaikka nimimerkistä voisi ehkä päätellä niin.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En lukenu ku ekaa sivua, mut haloo!! Millasena nää naiset oikein miehiään pitää? KAIKKI, todellakin KAIKKI miehet menee, ja ihan ilman rahaakin panemaan toista naista, ni totta vitussa nyt sitte miljoonastakin. Joo o, ihan kiva jos (ja kun) naiset täällä kuvittelee et heidän mies on vain HEIDÄN, mutta kyllä se totuus on valitettavasti toinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kaikella on hintansa, joten ihan vapaasti vaan, kunhan rahat tulis mun tilille.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kaikella on hintansa, joten ihan vapaasti vaan, kunhan rahat tulis mun tilille.
Eikai kaikella. En mistään rahasta myisi lastani yhdeksi yöksi..
Vaikka näinkin maailmalla on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Kaikella on hintansa, joten ihan vapaasti vaan, kunhan rahat tulis mun tilille.
Eikai kaikella. En mistään rahasta myisi lastani yhdeksi yöksi..
Vaikka näinkin maailmalla on.
Lapsi ja mies on vissiin kaks eri asiaa?