Jos joku nainen, tarjoaisi sulle miljoonan että saa viettää yön miehes kanssa niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Naisellehan se on paljon helpompaa, kun se ei näy päällepäin, onko kiihottunut vai ei. miehellä täytyy seistä, ei siitä muuten makseta. Miehen on pakko olla siinä ihan tosissaan messissä, joten ei kai se pikkujuttu olisi. :whistle:

Ermm ei oikeastaan näin.

Yleinen käsitys on että miehen täytyisi olla "tosissaan messissä".

EI naisen kovat nännitkään vielä kerro mitään siitä että hän olisi "täysillä mukana" aika kaukana siitä jopa.

Se on lähinnä fyysinen reaktio johon toki vaikuttaa moni seikka.

Mutta noin periaatteena voi sanoa että vaikka seisoo se ei vielä tarkoita että olisi täysillä mukana tai että edes ´haluaisi´ seksiä.

Näin ajatteleminen on varmasti monelle naiselle vaikeaa(miksi ei miehellekin), ja tokihan se on intuition vastainen ajatus.

Etenkin ottaen huomioon mitenkä miehet ovat redusoitu näistä asioista puhuttaessa siitos orin tasolle tyyliin "ei ne ajattele kuin yhtä asiaa" "ainahan ne haluaa".

Osittain totta tietysti, mutta vain osittain.

Tälläisessä ajattelu tyylissä katsotaan vain biologista responssia ärsykkeisiin. Ja tiedostaen tai tiedostamatta jätetään kaikki muu ulkopuolelle tai vähemmälle merkitykselle.

Josta tietenkään ei seuraa mitään hyvää pitkällä aikavälillä.

Ehkäpä asiaa voisi lähestyä toisesta näkökulmasta...en tiedä.

Mutta se ainakin on varmaa että yleinen tapa ajatella on jotenkin vääristänyt sitä seksuaalista kuvaa mikä miehistä on ja varmasti myös naisista. Ja sitä kautta varmasti meidän omakuvaa.

Ehkäpä se leikkimielinen sanonta " en minä halua mutta kun pikkuveli" pitää jossain määrin paikkansa

Jaska

En lukenu ku ekaa sivua, mut haloo!! Millasena nää naiset oikein miehiään pitää? KAIKKI, todellakin KAIKKI miehet menee, ja ihan ilman rahaakin panemaan toista naista, ni totta vitussa nyt sitte miljoonastakin. Joo o, ihan kiva jos (ja kun) naiset täällä kuvittelee et heidän mies on vain HEIDÄN, mutta kyllä se totuus on valitettavasti toinen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En lukenu ku ekaa sivua, mut haloo!! Millasena nää naiset oikein miehiään pitää? KAIKKI, todellakin KAIKKI miehet menee, ja ihan ilman rahaakin panemaan toista naista, ni totta vitussa nyt sitte miljoonastakin. Joo o, ihan kiva jos (ja kun) naiset täällä kuvittelee et heidän mies on vain HEIDÄN, mutta kyllä se totuus on valitettavasti toinen...

:laugh: :laugh: :laugh:

Mää en kyllä miestäni myisi rahasta. Mies tulisi jotenkin "halvaksi" (vaikkakin summa olisikin suuri).

Kyllä ehkä voisin ja takuulla voisin ainakin harkita vakavasti itsekin viettää miljoonasta yön jonkun kanssa. Ainakin, jos asia ei olisi "julkinen" eli mitään kyseenalaista leimaa en haluaisi, vaikka "siitähän" tässä olisi kyse, rahasta... TOISAALTA kaikkea ei rahassa mitata, jäisköhän kuitenkin vaivaamaan. Pistitpä pahan kyssän...

en suostuisi. eikä ukko. köyhiä ollaan tai ei rikkaita mutta ei köyhiäkään. ja onnellinen olen. mä en haluais ees lottovoittoo. koska mun mielestä elämä olis liian helppoo suuren rahasumman kanssa. eli ostakoon muun miehen, mun omaa ette saa B) :laugh: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Kaikella on hintansa, joten ihan vapaasti vaan, kunhan rahat tulis mun tilille.

Eikai kaikella. En mistään rahasta myisi lastani yhdeksi yöksi..
Vaikka näinkin maailmalla on.

Lapsi ja mies on vissiin kaks eri asiaa?

Niin mutta kaikella ei ole hintaa. Miehellä on toki, meillä antaisin jo muutamasta tonnista.

Yhteistyössä