Jos joku nainen, tarjoaisi sulle miljoonan että saa viettää yön miehes kanssa niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sanotaanko vaikka niin, että kun olen joutunut pari kertaa luovuttamaan mieheni toisen naisen haltuun ihan ilmaiseksi ja senkin kestänyt, enköhän kestäisi tuonkin. :sad:

Aika paha. Nyt sanoisin, että mikäs siinä, mutta vaikea sanoa, osaisiko sitten tiukan paikan tullen suhtautua. No, onneksi taitaa olla aika epätodennäköistä, että kukaan tarjoaisi miljoonaa...

Mä kysyin ihan heittona ex-mieheltä, että jos sulle tarjottais tonni panosta, niin suostuisitko. Se ei edes miettiny kun vastasi, että "no mikä jottei!" Että jos joku haluaa halvalla hyvää seksiä, niin yyveenä voi kysellä numeroa. :laugh:

Sitten se kyllä alkoi miettiä, että naisille se kai on vähän eri asia ja ei hänkään sitten jos olisi varattu, mutta vapaana ollessa tonni on ihan iso raha eikä se nyt miehille niin iso juttu ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä kysyin ihan heittona ex-mieheltä, että jos sulle tarjottais tonni panosta, niin suostuisitko. Se ei edes miettiny kun vastasi, että "no mikä jottei!" Että jos joku haluaa halvalla hyvää seksiä, niin yyveenä voi kysellä numeroa. :laugh:

Sitten se kyllä alkoi miettiä, että naisille se kai on vähän eri asia ja ei hänkään sitten jos olisi varattu, mutta vapaana ollessa tonni on ihan iso raha eikä se nyt miehille niin iso juttu ole[/b].

Ei ehkä kaikille miehille,mutta joillekin on :)

Naisellehan se on paljon helpompaa, kun se ei näy päällepäin, onko kiihottunut vai ei. miehellä täytyy seistä, ei siitä muuten makseta. Miehen on pakko olla siinä ihan tosissaan messissä, joten ei kai se pikkujuttu olisi. :whistle:

Aika järkyttävää kuinka moni myisi miehensä ja vielä tottakai. En ikinä myisi, eikä mieskään mua, ehkä erona on se, että olemme rakastuneita ja aidosti naimisissa, emme vain kulissin vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika järkyttävää kuinka moni myisi miehensä ja vielä tottakai. En ikinä myisi, eikä mieskään mua, ehkä erona on se, että olemme rakastuneita ja aidosti naimisissa, emme vain kulissin vuoksi...
Teillä ei sitten vissiin ole ihan pikkurahasta pulaa... Kyllä monelle se miljoona olisi aika iso raha ja helpottaisi koko loppuelämää niin paljon, että olisi valmis sen rahan eteen tekemään melkein mitä vaan.

Tai ehkä se seksi ei vaan kaikille ole niiiiin iso juttu. Jos on kymmeniä kumppaneita ennen nykyistä suhdetta, niin ei yksi yhden yön pano siinä suhteen aikana välttämättä niin iso juttu ole. Ehkä ymmärrän paremmin jos on kumppaninsa ainoa koko elämän ajalla, ja haluaa jotenkin säilyttää sen kahdenkeskeisenä juttuna hamaan hautaan saakka. Tai no... Miljoonasta... En sittenkään ymmärrä! Mä olisin antanu neitsyytenikin miljoonasta. Sillä mä saisin velattoman kodin itselleni ja perheelleni, vanhemmilleni sekä siskolleni, voisin laittaa kerrankin hyväntekeväisyyteen niin paljon rahaa kun haluaisin, ei olisi ajatuksissa että "auttaisin jos olisi varaa!". Saisi kivan kesämökin, vanhemmille turvatun vanhuuden parhaine lääkäreineen ja itse voisi tehdä sellaista työtä mitä on aina halunnut, vaikka sillä ei hankkisi mitään. Ei se raha (pelkästään raha) onnea tuo, mutta helpottaa kyllä elämää niin paljon, että hullua olisi kieltäytyä "ilmaisesta" miljoonasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
samaa mieltä olen. ja rahan takia .... huhhuh

Yhteistyössä