O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mä kysyin ihan heittona ex-mieheltä, että jos sulle tarjottais tonni panosta, niin suostuisitko. Se ei edes miettiny kun vastasi, että "no mikä jottei!" Että jos joku haluaa halvalla hyvää seksiä, niin yyveenä voi kysellä numeroa.![]()
Sitten se kyllä alkoi miettiä, että naisille se kai on vähän eri asia ja ei hänkään sitten jos olisi varattu, mutta vapaana ollessa tonni on ihan iso raha eikä se nyt miehille niin iso juttu ole[/b].
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:Ei ehkä kaikille miehille,mutta joillekin on![]()
Teillä ei sitten vissiin ole ihan pikkurahasta pulaa... Kyllä monelle se miljoona olisi aika iso raha ja helpottaisi koko loppuelämää niin paljon, että olisi valmis sen rahan eteen tekemään melkein mitä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika järkyttävää kuinka moni myisi miehensä ja vielä tottakai. En ikinä myisi, eikä mieskään mua, ehkä erona on se, että olemme rakastuneita ja aidosti naimisissa, emme vain kulissin vuoksi...
samaa mieltä olen. ja rahan takia .... huhhuhAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika järkyttävää kuinka moni myisi miehensä ja vielä tottakai. En ikinä myisi, eikä mieskään mua, ehkä erona on se, että olemme rakastuneita ja aidosti naimisissa, emme vain kulissin vuoksi...