Jos joku tietää tahtoisin vastauksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ÄITI-82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ÄITI-82

Vieras
minun anoppini sanoi minulle kun rupesin nykyisen aviomieheni kanssa seurustelemaan että"minä olen vähän miettinyt ja tullut siihen tulokseen että olisi parempi jos tapaisitte vaan kerran viikossa vaikka sunnuntaisin ja tästä en voi omalle pojalleni sanoo kun eihän se niin käy että oma poika suuttuu omalle äidille" poikansa koulu meni silloin kuulemma huonosti kun oli minun kanssani..no asia tarkastettiin (minä ja nykyinen mieheni)jaksotodistuksia vertailemalla ja asia ei pitänyt paikkaansa.
kerran anoppi ja appi tlivat meillä kylässä käymään..meillä oli silloin yksi lapsi..ja lähdimme kaupunkiin ostoksille..kaupan pihassa anoppi lähti vaunujen kanssa edeltä menemään ja me muut menimme vähän myöhemmin (polteltiin tupakit)ja sieltäkös se anoppi tulla hehkutti vastaan ja sanoi että ihmiset kävi ihastelemassa vauvaa ja minä puhuin heille sillai että vauva on minun..voi v...u! teki mieli samantien potkasta nenä poskelle siltä eukolta. sitten kun menimme nyt kesällä naimisiin mieheni kanssa niin anoppi paljasti häitten jälkeen ettei olisi tahtonut meidän menevän naimisiin..taas teki mieli potkasta sitä päähän. toinen lapsi kun meille synyi hän ei tullut vauvaa katsomaan eikä kyllä mulle soitellu onnittelujakaan sanoi syyksi että luuli ettei mulla ole samaa numeroo mikä ennen on ollut...ei anoppi ilmestynyt vauvamme ristiäisiinkään..hänellä oli töitä lieksan uimahallin kahviossa pyhäinpäivänä la5.11.2005! nyt haluaisin tietääkkin että tietääkö kukaan onko uimahallit olleet silloin auki?kun mun ja kaikkien muitten mielestä ne ei ole pyhäpäivinä auki! anoppi syyttää mua kaikesta ja minä olen aina väärässä..haluaisin ees johonkin asiaan varmuuden tai tulen hulluksi.
ja on minulla paaaljoon muutakin kerrottavaa anopistani mutta ei niitä kaikkia jaksa kirjoittaa näin yhellä kertaa.

Joillekkin anopeille ei kelpaa miniäksi kukaan, haluavatko he ikuisisti omia poikansa vai mistä on kysymys?
Aikoinaan koin itse saman tapaista kohtelua, annoin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos, vaikka välillä sapettikin.
Nyt kun olen eronnut , ex-anoppi lähettelee terveisiä ja sanoo ikävöivänsä minua!
Uusi miniä ei taaskaan tunnu oikein olevan anopin mieleen.
Onneksi ei itsellä oo poikia jos äidit niissä niin kovasti roikkuvat. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 16:35 ex-miniä kirjoitti:
Joillekkin anopeille ei kelpaa miniäksi kukaan, haluavatko he ikuisisti omia poikansa vai mistä on kysymys?
Aikoinaan koin itse saman tapaista kohtelua, annoin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos, vaikka välillä sapettikin.
Nyt kun olen eronnut , ex-anoppi lähettelee terveisiä ja sanoo ikävöivänsä minua!
Uusi miniä ei taaskaan tunnu oikein olevan anopin mieleen.
Onneksi ei itsellä oo poikia jos äidit niissä niin kovasti roikkuvat. :D
niin ja kyllä opettaa sen verran että tahtoisin muistaa miten minua anoppi kohtelee ja en halua itse olla sitten tulevaisuudes samanlainen anoppi(minulla on poika kylläkin vasta 11kk)!

Yhteistyössä