Jos kaverisi sanoisi, että syöpäpotilaat kuolee ennemmin tai myöhemmin...

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
...ja olisit itse syövän sairastanut, niin mikä olisi reaktiosi?

Mulle pari kaveria sanoi näin. Koko homma meni niin, että toinen näistä kavereista oli touhunnut aiemmin yhden miehen kanssa. No tämä mies osoitti suurta kiinnosta mua kohtaan ja menin lopulta hänen luo yöksi. Kaverit sitten laittoi viestiä ja lopulta tuli tuo otsikossa mainitsemani juttu. Kaveri oli siis vihoissaan kun muka vein häneltä miehen (miestä ei kyllä kiinnostanut seurustelu hänen kanssaan )

Joo tiedän, että ei ehkä ollut kaveria kohtaan hienosti tehty että meni sellasen miehen luo yöksi josta kaveri oli kiinnostunut. Mutta ei se silti mun mielestä oikeuta laittamaan tuollaista viestiä kaverille joka on sairastanut syövän.

Nämä kaksi kaveria on pyytänyt tätä anteeksi ja heitä selvinpäin hävetti koko juttu, annoin anteeksi ainakin näennäisesti mutta silti asia kaivaa mieltä... Mä en varmaan koskaan unohda tuota. Sen verran arka asia.

p.s. se mies josta tässä oli kyse on muuten mun likan isä, että ei aivan turha juttu sen miehen kanssa =)

Niin siis tuo, että noin sanoi sinulle, oli kuin toivoisi sinulle jotain pahaa.

Ihan kenestä vaan miehestä saa tykätä ja saa tutustua, vaikka kaverikin tykkäisi, jos se ei ole varattu. Minkä sä sille voit, että se mies tykkäsi sinusta.

Minä olen kyllä ehkä jyrkkä mutta en halua aikaani tuhlata ihmisten seurassa jotka minulle noin puhuisivat. "Sammakoita" saattaa päästä suusta mutta minä ainakin loukkaanun verisesti noin henkilökohtaisista kommenteista. Tosin olen itsekkin moiseen joskus sortunut :ashamed: Sillon kun minä lyön vyön alle niin se kyllä muistetaan enkä ole siitä ollenkaan ylpeä. Erittäin harvoin kyllä hiillyn niin pahasti.

Vähän outo tilanne molemmin puolin, mutta rumastihan ystävä teki, pahotti tahallaan sun mielen. Saiko sun tyttö siis sillä kertaa alkunsa? Ootteko te nyt pari? Anteeks, mut uteliaisuus heräs, ihan positiivisessa mielessä =).

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minä olen kyllä ehkä jyrkkä mutta en halua aikaani tuhlata ihmisten seurassa jotka minulle noin puhuisivat. "Sammakoita" saattaa päästä suusta mutta minä ainakin loukkaanun verisesti noin henkilökohtaisista kommenteista. Tosin olen itsekkin moiseen joskus sortunut :ashamed: Sillon kun minä lyön vyön alle niin se kyllä muistetaan enkä ole siitä ollenkaan ylpeä. Erittäin harvoin kyllä hiillyn niin pahasti.

Vyön alle ehkä lyöt, mutta onko ollut kyseessä kuitenkaan tällainen toisen terveyteen liittyvä asia? Kun ei ole mitenkään selvää, että hengissä selvitään vaikka kyseessä ei niin vaikea syöpä. Otti helvetin kipeää tuo juttu. Sen jälkeen olen sairastunut vielä toisen kerran syöpään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Vähän outo tilanne molemmin puolin, mutta rumastihan ystävä teki, pahotti tahallaan sun mielen. Saiko sun tyttö siis sillä kertaa alkunsa? Ootteko te nyt pari? Anteeks, mut uteliaisuus heräs, ihan positiivisessa mielessä =).

Ei likka sillä kertaa alkuaan saanut, sai alkunsa suunnitellusti 10kk seurustelun jälkeen. Vaikka ei olla likan isän kanssa yhdessä niin en kadu pätkääkään exän kanssa seurustelua ja että saatiin lapsi. En kai mä sitä hassua höpöttäjää voisi katua! =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Vyön alle ehkä lyöt, mutta onko ollut kyseessä kuitenkaan tällainen toisen terveyteen liittyvä asia? Kun ei ole mitenkään selvää, että hengissä selvitään vaikka kyseessä ei niin vaikea syöpä. Otti helvetin kipeää tuo juttu. Sen jälkeen olen sairastunut vielä toisen kerran syöpään :/

Ei ole ollut. Kerran sanoin suutuspäissäni ihmistä läskiksi koska tiesin että siitä hän loukkaantuu :ashamed: Tuo ei ehkä kuulosta juurikaan miltään mutta minulta se oli sille ihmiselle aivan kamala kommentti. Toisen kerran sanoin niin pahasti että kadun sitä lopun elämääni vaikka toinen osapuoli ei sitä välttämättä edes muista. Miä oon sellanen että vihaan toisten haukkumista ja on raukkamaista iskeä juuri siihen minkä tietää sattuvan. Vaikka pari kertaa on tosiaan minutkin tuohon pisteeseen suututettu.

Jaa-a..riippuisi paljon kuka se kaveri on joka niin sanoisi.Jollekkin voisin antaa anteeksi sanallisesti,taas jonkun sanomana olisi välit poikki heti.Loukkaisi kyllä niin ,että sitä ei koskaan unohtaisi.

Olen luullut, että sairastit syövän ensi kerran vasta tyttösi syntymän jälkeen.

Mutta asiaan. Niin, kaikkihan sammakoita suustaan päästelee, mutta keskustelun paikka se varmasti olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Olen luullut, että sairastit syövän ensi kerran vasta tyttösi syntymän jälkeen.

Mutta asiaan. Niin, kaikkihan sammakoita suustaan päästelee, mutta keskustelun paikka se varmasti olisi.

Olen saanut likan siinä sairastamisten välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Kuten varmaan tiedät, syöpäpotilaiden ja syövän sairastaneiden omakin keskinäinen huumori on mustaa ja kaikenkestävää. Minä en ottaisi asiasta herneitä.

No tuo ei ollut mun mielestä mitään huumoria ja toiset suutuspäissään laittoivat sen viestin.

Yhteistyössä