Jos kirjoitatte miehellenne kirjeen, mitä siitä seuraa? Black Dahlian ketjusta tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viveka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viveka

Vieras
Jos kirjoitatte tärkeästä asiasta kirjeen, josta ette syystä tai toisesta pysty suoraan puhumaan, niin miten mies suhtautuu?
Meillä miestä vituttaa, jos pitää alkaa lukemaan, hän on sitä mieltä, että pitää pystyä sanomaan asiat päin naamaa. Kirjeen ryttäisi takuulla lukematta roskikseen.
Mutta koska kyseessä on mies, siitä puhumisestakaan ei tule mitään. Mies vetää herneet nenään vähintään toisesta lauseesta ja alkaa mykkäkoulun ja mököttää vaikka miten kauan.
Sitten kun lopulta saan menemään perille edes sen verran, että itse on sanonut, että pitää puhua eikä kirjoittaa ja silti suuttuu puhumisesta, niin pyytää anteeksi suuttumistaan ja olettaa, että asia on sillä kuitattu. Ja jos yritän alkuperäisestä asiasta vielä puhua, niin mies toteaa, että ollaan sovittu, että vanhoa asioita ei kaivella ja hän pyysi jo anteeksi, eikö se riitä.
Aika kätevästi ohittaa koko asian, josta piti keskustella, eikö vain? Mitä siis teen?
Ja millaisia teidän muiden miehet on?

En voisi kuvitella kirjoittavani miehelleni kirjettä. Se on niin perusäijä, ettei se osaisi ymmärtää koko jutun ideaa. Niin ja sitten se kasvokkain puhuminen on sitä, että minä puhun ja hän kuuntelee, että silleen..

No ihan vähän lohduttaa, että en ole ainut, jonka mies ei tajua kirjeitse keskustelemista.
Mun mies on samanlainen kuin millipillillä, ei lue kuin korkeintaan kuvatekstit lehdestä, mutta vain, jos on mielenkiintoinen kuva.

Meillä mies kyllä lukis sen ja tulis juttelemaan siitä luettuansa.. Varmaan kysyis et miks en o puhunut asioista ja sanois et mun pitäs yrittää puhua hälle enempi..

Mutta sais siis luettua kirjeen ja ottais asiat puheeksi. Varmaan toimis meillä paremmin kun kasvokkain puhuminen koska MÄ suutun heti kun puhutaan.. :ashamed: :laugh: Saisin rauhassa miettiä et mitä haluan sanoa ja mies sais rauhassa lukea ne.. Täytyypi kokeilla! :D

Mä voisin kirjoittaa kirjeen,lukisi kyllä.
Voisin kirjoittaa sp:tä,lukisi kyllä.
Ja ajatuksella,sen jälkeen varmaan juteltaisiin vakavasti.
On aina lukenut kirjeet ja kirjoittaa myös itse.

Yhteistyössä