Jos mieheltä tulee vain humalassa rakkauden tunnustuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tapasin baarissa miehen ollaan oltu paljon yhdessä käyty sekä baarissa yhdessä monen monta kertaa sekä myös treffeillä ja kahvittelemassa.

Baari iltoina molemmilta häviää estot ja pusuttelua ja halailua on paljon.Selvinpäin ei ole niin paljoo ollut (kumpikaan ei uskalla)
Seksiä ei myöskään ole ollut.Tästä on kyllä puhuttu ja molemmat haluaisivat kyllä mutta kivi on heitetty mulle ja odottaa että teen aloitteen.(Mulla taas syyni miksen vaan ole toisen munassa kiinni vaikka tunnettu useampi kuukausi)

Olen epävarma itsestäni enkä uskalla heittäytyä tähän juttuun jos en tiedä mitä toinen on minusta mieltä.
Tämä mies laittaa humalassa aina viestiä että on ihastunut mutta selvinpäin joko ei muista tai laittaa humalan piikkiin.Mitä tästä pitäisi ajatella??

Muuten on aktiivinen kyllä viestitteleen että kyseleen kuulumisia ja kun nähdään niin lähes kaikki ovat tämän miehen aloituksesta.

Olen ollut sinkku jo jonkin aikaa.Ja mietin voisiko tästä edes tulla mitään vakavampaa.

Tuollaisia ne oikeasti on, jos aloittaa sen tapailun kännissä. Siitä on vaikea päästä eroon :) Mutta kyllä ne selvinpäinkin avautuu, kunhan tutustutte ja vietätte aikaa ihan normaalisti.

Itsellä on nuoruudessa ollut "paljon" tuollaisia "suhteita", missä suurimmaksi osaksi nähtiin humalassa jne, ja harvoinpa niiltä tuli selvinpäin mitään.

Mutta mä oon vähän samanlainen kyllä. Kännissä oon tosi estoton, ja voin antaa rakkauden tunnustuksia, mutta selvinpäin en kyllä hirveän herkästi.

Ehkä ei siis kannata kovasti pähkäillä tulevaisuutta.

Oon ollut kauan yksin ja tällä miehellä tuota ulkonäköäkin löytyy.
Toinen arveluttava tekijä onkin.Että tämä mies ollut sinkkuna 6v. Yhden illan juttuja ollut useampi.
Mutta kun meillä ei sitä seksiä ole ollut ja tunnettu jo kauan.
Että jos seksin perässä on pelkästään ni ois luullut että ehdottelee jo aikasemmin.
Miksi nää on niin vaikeita.

Haluaa sua kännissä, selvinpäin ei.

Juu. mutta ollaan tässä pari kuukautta käyty yhdessä lähes joka viikonloppu baarissa.Mahdollisuudet siis on olleet.
Toisaalta tämän seksi asian puhui mun kanssa selvinpäin ja kasvotusten.
Ja baarissa oma käytökseni on kyllä ollut sellasta että ei tarvi arvuutella haluanko vai en.

Olisko jotain merkkejä mistä näkee onko mies kiinnostunut?

Mitä jos mieskin on epävarma sinun kiinnostuksestasi? Kirjoitit, että tapaamisenne on olleet aina miehen aloitteesta. Ehkä hän pelkää saavansa siipeensä kanssasi. Tykkää kyllä, mutta ei uskalla osoittaa.

Mitä jos mieskin on epävarma sinun kiinnostuksestasi? Kirjoitit, että tapaamisenne on olleet aina miehen aloitteesta. Ehkä hän pelkää saavansa siipeensä kanssasi. Tykkää kyllä, mutta ei uskalla osoittaa.

Todella hyvä pointti.
Mies on kyllä ujohkoTässä olisikin ongelmaa kerrakseen molemmat epävarmoja toistensa tunteista,jolloin kumpikaan ei uskalla tehdä ratkaisevaa siirtoa.
Olisko edes yhtä merkkiä,ilmettä ym mistä näkee onko mies kiinnostunut?

Todella hyvä pointti.
Mies on kyllä ujohkoTässä olisikin ongelmaa kerrakseen molemmat epävarmoja toistensa tunteista,jolloin kumpikaan ei uskalla tehdä ratkaisevaa siirtoa.
Olisko edes yhtä merkkiä,ilmettä ym mistä näkee onko mies kiinnostunut?

No mun näkövinkkelistä on päivänselvää, että mies on kiinnostunut. Hän humalassa kertoo tykkäävänsä, hän ehdottaa tapaamisia, viestittelee ja kyselee kuulumisia... miksi hän tekisi noin, jos ei olisi kiinnostunut?

Mitä jos aloitat sillä, että ehdotat itse tapaamista? Siis jotain ihan samanlaista, kuin mieskin on ehdottanut sulle? Olet sillä tavalla aloitteentekijä?

Oletteko koskaan tavanneet toisianne rauhassa kaksin jomman kumman luona? Mitä jos pyydät hänet kahville luoksesi?

No mun näkövinkkelistä on päivänselvää, että mies on kiinnostunut. Hän humalassa kertoo tykkäävänsä, hän ehdottaa tapaamisia, viestittelee ja kyselee kuulumisia... miksi hän tekisi noin, jos ei olisi kiinnostunut?

Mitä jos aloitat sillä, että ehdotat itse tapaamista? Siis jotain ihan samanlaista, kuin mieskin on ehdottanut sulle? Olet sillä tavalla aloitteentekijä?

Oletteko koskaan tavanneet toisianne rauhassa kaksin jomman kumman luona? Mitä jos pyydät hänet kahville luoksesi?

On käynyt mun tykönä useamman kerran kahvilla :)
Voisihan tuota koittaa että itse tekisin aloitteen.(mutta pelkään että kielttäytyy)

Ja tuosta kiinnostamisesta.Tiedän että hänellä ollut usampia yhden illan juttuja ja vaki panoja ollut ja koska ei 6v ole omien sanojensa mukaan löytänyt sitä oikeaa,niin miten se voisikaan olla minä..En ole hyvännäköinen ja liika kilojakin löytyy.
Seksin perässä ei voi olla koska sitä ei ole.(tai samaan aikaan panee muitakin,ja odottaa koska minulta saisi)
Toisaalta taas pitää kyllä yhteyttä useamman kerran viikossa ja halukas näkemään selvänäkin.Suunnitellut kesäloma reissua kanssani mökilleen.

Hurjan vaikeaa.Tällä menolla pysyn vielä seiraavatkin 2v sinkkuna.Kun en uskalla heittäytyä,näyttää tunteita ym.

On käynyt mun tykönä useamman kerran kahvilla :)
Voisihan tuota koittaa että itse tekisin aloitteen.(mutta pelkään että kielttäytyy)

Ja tuosta kiinnostamisesta.Tiedän että hänellä ollut usampia yhden illan juttuja ja vaki panoja ollut ja koska ei 6v ole omien sanojensa mukaan löytänyt sitä oikeaa,niin miten se voisikaan olla minä..En ole hyvännäköinen ja liika kilojakin löytyy.
Seksin perässä ei voi olla koska sitä ei ole.(tai samaan aikaan panee muitakin,ja odottaa koska minulta saisi)
Toisaalta taas pitää kyllä yhteyttä useamman kerran viikossa ja halukas näkemään selvänäkin.Suunnitellut kesäloma reissua kanssani mökilleen.

Hurjan vaikeaa.Tällä menolla pysyn vielä seiraavatkin 2v sinkkuna.Kun en uskalla heittäytyä,näyttää tunteita ym.

Mieti niin päin, että mitä sä menetät, jos tuo mies ei sitten olekaan kiinnostunut susta? Sulla ei mun näkövinkkelistä ole mitään hävittävää. Jos olet rohkea ja teet aloitteen, niin joko saat varmuuden, että mies on kiinnostunut ja pääsette eteenpäin, tai sitten saat selvyyden, että mies ei ole kiinnostunut ja voit lopettaa asian pähkäilyn ja mennä itseksesi eteenpäin.

Nuo itsetunto-ongelmat on tuttuja. Ja ne on kyllä ihan persiistä. Kyllä mä nyt luulen, että tuskin mies huvikseen sun kanssa "vehtaa". Joku yksittäinen baari-ilta olisi eri asia, mutta teillä tuo on jatkunut jo sen aikaa, että pakkohan miehellä on olla intressejä sua kohtaan ja kokee sut viehättävänä.

Tuli mieleen yksi miespuolinen tuttava, jolla naisia on ollut ja paljon. Seurustelusuhteet on kaikki kaatuneet ja mies onkin enimmäkseen ollut sinkkuna ja harrastanut irtosuhteita. Nyt hän on löytänyt ihanan naisen itselleen, mutta hölmö mies meinaa, että kyllä siitä naisesta vielä niitä vikoja löytyy. Että ei voi olla niin hyvä kuin antaa ymmärtää :D.

Vaikeita asioita. Sitä kun on saanut siipeensä joskus, niin kyllähän sitä pelkää saavansa uudelleen. Mä kuitenkin näen sun juttusi niin, että mitä pidempään "jahkaat" miehen kanssa, niin sitä enemmän niitä tunteita alkaa muodostumaan ja sitä enemmän sitten taas sattuu, jos homma kosahtaa. Eli kuten sanottu: sulla ei ole kuin voitettavaa :).

Osaatko tehdä ruokaa? Mitä jos pyytäisit miehen illalliselle sun luokse?

Mieti niin päin, että mitä sä menetät, jos tuo mies ei sitten olekaan kiinnostunut susta? Sulla ei mun näkövinkkelistä ole mitään hävittävää. Jos olet rohkea ja teet aloitteen, niin joko saat varmuuden, että mies on kiinnostunut ja pääsette eteenpäin, tai sitten saat selvyyden, että mies ei ole kiinnostunut ja voit lopettaa asian pähkäilyn ja mennä itseksesi eteenpäin.

Nuo itsetunto-ongelmat on tuttuja. Ja ne on kyllä ihan persiistä. Kyllä mä nyt luulen, että tuskin mies huvikseen sun kanssa "vehtaa". Joku yksittäinen baari-ilta olisi eri asia, mutta teillä tuo on jatkunut jo sen aikaa, että pakkohan miehellä on olla intressejä sua kohtaan ja kokee sut viehättävänä.

Tuli mieleen yksi miespuolinen tuttava, jolla naisia on ollut ja paljon. Seurustelusuhteet on kaikki kaatuneet ja mies onkin enimmäkseen ollut sinkkuna ja harrastanut irtosuhteita. Nyt hän on löytänyt ihanan naisen itselleen, mutta hölmö mies meinaa, että kyllä siitä naisesta vielä niitä vikoja löytyy. Että ei voi olla niin hyvä kuin antaa ymmärtää :D.

Vaikeita asioita. Sitä kun on saanut siipeensä joskus, niin kyllähän sitä pelkää saavansa uudelleen. Mä kuitenkin näen sun juttusi niin, että mitä pidempään "jahkaat" miehen kanssa, niin sitä enemmän niitä tunteita alkaa muodostumaan ja sitä enemmän sitten taas sattuu, jos homma kosahtaa. Eli kuten sanottu: sulla ei ole kuin voitettavaa :).

Osaatko tehdä ruokaa? Mitä jos pyytäisit miehen illalliselle sun luokse?

Kiitos.Ja tää palsta on kyllä ihana koska en voi missään muualla tällästä pähkäillä tai puhua.Ja saa mielipiteitä eri näkökulmista ,mitä ei itse edes huomaa.

Tähän on pakko tulla kyllä joku selvyys,koska tätä oikeesti kestänyt jo kuukausia. Ja voi mennä se oikea sivu suun kun vehdannu vaan tuon yhden ja saman kanssa.Ja itteeni alkanut tämä epätietoisuus häiritseen.Toisaalta hiljattain noita känni viestejä " tykkään susta" "Oon ihastunut suhun" "ajatellut sua paljon" on vasta alkanut tuleen ja sitten seuraavana päivänä peruttu puheet ja laitettu humalan piikkiin.Että toisaalta jos nyt vasta hänkin on ehkä ihastunut muhun.
Jos sitä ennen ollut vaan joku kännikaveri.

Päätin että selvyys on saatava eli nyt vaan saada tuo näkeminen onnistuun.

Jos mies ei ole kiinnostunut, niin siinä tapauksessa ei pitäisi yhteyttä, eikä olisi seurassasi. Et sinä mitään siinä menetä, jos teet aloitteen. Osa suhteista kaatuu heti alkumetreille, osa ei pääse edes alkuun (kuten teille näyttää nyt käyvän jahkailusi takia) ja osa suhteista kestää pidempään, jopa vuosikymmeniä. Etukäteen et voi tietää, miten teille tulee käymään, etkä varsinkaan, jos en anna sille edes mahdollisuutta edetä.