jos miehesi sanoisi siskoasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika yllättävä ajatus olisi kyllä, että vertaisi sillä tavoin. Voisin kyllä ehkä uskoa, että sanoisi noin yleensä, että siskoni on kaunis, mutten usko, että vertaisi minulle meitä siskoksia tuolla tavoin. Ja jos niin tekisi, niin luultavasti möksähtäisin :ashamed: :D

Ei saa sanoa ääneen. Se on totta:/ Eri asia jos mies sanoisi naiselle.. "Siskosi on miehekkäämpi kuin sinä,," Siitä ei loukkaantuisi. Mutta miehesi ei ehkä tykkäisi jos iha tosissasi ihalisit miehen parasta kamua/ veljeä.. näin: "Huh.. tuo paras kamusi on kyllä paljon sinua miehekkäämpi.. Hmm mitenhän se onkin niin miehekäs!"

Naisilla ja miehillä on omat juttunsa joita pitää kunnioittaa suhteessa. Ei voi mitä vain puhua.. se syö naista muuten :hug:

Mä kysyin äsken mieheltä että kumpi meistä on kauniimpi ja mies vastasi varovasti että "sinä". Eli ainakin mun mies osaa pelisäännöt, oli hän sitten todellisuudessa mitä mieltä tahansa :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä kysyin äsken mieheltä että kumpi meistä on kauniimpi ja mies vastasi varovasti että "sinä". Eli ainakin mun mies osaa pelisäännöt, oli hän sitten todellisuudessa mitä mieltä tahansa :D

Hmm, minusta on vielä eri asia, jos sitä menee itse kysymään, niin kyllä silloin kerjää verta nenästään :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Hmm, minusta on vielä eri asia, jos sitä menee itse kysymään, niin kyllä silloin kerjää verta nenästään :D

Jos ei kaikkien näiden vuosien jälkeen mies olis oppinut oikeita vastauksia, niin kyllä se olis HÄN joka sitä verta nenästään kaivaa :D :D .

Ei vaan, mua ei oikeesti haittais vaikka mies olisi sanonut toisinkin. Mun sisko kun on oikein ihana, kaunis ja rakas mulle. Ja todellisuudessa siis paljonkin mua kauniimpi :heart:

Jos ei kaikkien näiden vuosien jälkeen mies olis oppinut oikeita vastauksia, niin kyllä se olis HÄN joka sitä verta nenästään kaivaa :D :D .

Ei vaan, mua ei oikeesti haittais vaikka mies olisi sanonut toisinkin. Mun sisko kun on oikein ihana, kaunis ja rakas mulle. Ja todellisuudessa siis paljonkin mua kauniimpi :heart:

Mutta jos oikeasti on toista mieltä ja sanoo puolisoaan miellyttääkseen tietyllä tavalla, niin... No, ei kai se mitään, kun kumpikin tietää missä mennään. Mutta ymmärrän kyllä, että miehet ovat joskus aika nesteessä meidän naisten kanssa, kun on kysymyksiä mihin pitää älytä valehdella ja on asioita,mitkä pitää ymmärtää sanomattakin jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Mutta jos oikeasti on toista mieltä ja sanoo puolisoaan miellyttääkseen tietyllä tavalla, niin... No, ei kai se mitään, kun kumpikin tietää missä mennään. Mutta ymmärrän kyllä, että miehet ovat joskus aika nesteessä meidän naisten kanssa, kun on kysymyksiä mihin pitää älytä valehdella ja on asioita,mitkä pitää ymmärtää sanomattakin jne :D

No mutta enhän mä voi tietää vaikka mun mies olis oikeesti sitä mieltä että mä olen kauniimpi. Mä vaan itse ajattelen toisin ja sen takia olen sitä mieltä että vastasi mun mielikseni... :D .

Mutta totta että ainakin meillä mies on välillä ihan hukassa mun kanssani. Ja ehkä siksi mies on oppinut miettimään vastauksiaan ja mä olen opetellut olemaan tulkitsematta rivien välistä sitä mitä siellä ei ole :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja taru:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
kauniimmaksi kuin sinä niin miten reagoisit? itsellä tuli pahamieli, vaikka onhan se sisko minua nätimpi omasta mielestänikin..
Millainen mies ylipäätään sanoo tuollaista?

Samaa mietin. Vaikka miulla ei siskoa olekaan. Ääliö mies, jos ihan tosissaan tuollasia puhuu. Tuollasta ei vaan sanota, ei missään olosuhteissa :headwall: .

Yhteistyössä