?
......
Vieras
kauniimmaksi kuin sinä niin miten reagoisit? itsellä tuli pahamieli, vaikka onhan se sisko minua nätimpi omasta mielestänikin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Millainen mies ylipäätään sanoo tuollaista?Alkuperäinen kirjoittaja ......:kauniimmaksi kuin sinä niin miten reagoisit? itsellä tuli pahamieli, vaikka onhan se sisko minua nätimpi omasta mielestänikin..
Alkuperäinen kirjoittaja endie:no ois musta tökerö mies.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä kysyin äsken mieheltä että kumpi meistä on kauniimpi ja mies vastasi varovasti että "sinä". Eli ainakin mun mies osaa pelisäännöt, oli hän sitten todellisuudessa mitä mieltä tahansa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä kysyin äsken mieheltä että kumpi meistä on kauniimpi ja mies vastasi varovasti että "sinä". Eli ainakin mun mies osaa pelisäännöt, oli hän sitten todellisuudessa mitä mieltä tahansa![]()
Hmm, minusta on vielä eri asia, jos sitä menee itse kysymään, niin kyllä silloin kerjää verta nenästään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Jos ei kaikkien näiden vuosien jälkeen mies olis oppinut oikeita vastauksia, niin kyllä se olis HÄN joka sitä verta nenästään kaivaa![]()
.
Ei vaan, mua ei oikeesti haittais vaikka mies olisi sanonut toisinkin. Mun sisko kun on oikein ihana, kaunis ja rakas mulle. Ja todellisuudessa siis paljonkin mua kauniimpi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:olisin onnellinen jos minulla olisi sisko :|
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Jos ei kaikkien näiden vuosien jälkeen mies olis oppinut oikeita vastauksia, niin kyllä se olis HÄN joka sitä verta nenästään kaivaa![]()
.
Ei vaan, mua ei oikeesti haittais vaikka mies olisi sanonut toisinkin. Mun sisko kun on oikein ihana, kaunis ja rakas mulle. Ja todellisuudessa siis paljonkin mua kauniimpi :heart:
Mutta jos oikeasti on toista mieltä ja sanoo puolisoaan miellyttääkseen tietyllä tavalla, niin... No, ei kai se mitään, kun kumpikin tietää missä mennään. Mutta ymmärrän kyllä, että miehet ovat joskus aika nesteessä meidän naisten kanssa, kun on kysymyksiä mihin pitää älytä valehdella ja on asioita,mitkä pitää ymmärtää sanomattakin jne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja taru:Millainen mies ylipäätään sanoo tuollaista?Alkuperäinen kirjoittaja ......:kauniimmaksi kuin sinä niin miten reagoisit? itsellä tuli pahamieli, vaikka onhan se sisko minua nätimpi omasta mielestänikin..
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Vetäisin pataan pedofiliasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Vetäisin pataan pedofiliasta![]()
Kyllä mäkin varmaan vähän huolestuisin jos mies oikein alkaisi kuolaamaan siskoani. Sisko kun täytti just vasta 18 =)