jos miehesi toimisi näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään soittele perään, ennenkuin aamulla, jos ei ole kotona. Silloinkin pelkästään huolestumisen vuoksi. Ja jos mulla olisi jotain asiaa hänelle oikeasti, eikä hän vastaisi puhelimeen, niin tietäisin kyllä että soittaa kohta takaisin, koska nyt ei ehkä kuullut puhelinta tms. Joten ei siitä meillä mitään muuta seuraisi, kun se mun huolestuminen.
Niin ja meidän isäntä on semmoinen, että varmasti tulee, jos lupaa tulla aikaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
En mäkään soittele perään, ennenkuin aamulla, jos ei ole kotona. Silloinkin pelkästään huolestumisen vuoksi. Ja jos mulla olisi jotain asiaa hänelle oikeasti, eikä hän vastaisi puhelimeen, niin tietäisin kyllä että soittaa kohta takaisin, koska nyt ei ehkä kuullut puhelinta tms. Joten ei siitä meillä mitään muuta seuraisi, kun se mun huolestuminen.
Niin ja meidän isäntä on semmoinen, että varmasti tulee, jos lupaa tulla aikaisin.

Näin meilläkin. Jos puolisolla on tapana soitella tiuhaan kyttäyspuheluja, niin mies ei välttämättä vaivaudu soittamaan takaisin, koska tietää, mitä on odotettavissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
JA jos tosiaan lapselle sattunut jotain vakavaa, niin silloin voi soittaa tauotta ja laittaa viestiä. MUTTA JOS EI MITÄÄN HÄTÄÄ, NIIN MIKSI SOITELLA KOKO AJAN?!!!!

eihän kukaan sanonut että soitelee koko ajna.. tai multa meni ohi..

mä ymmärsin että monella niin kuin meillä että pari viestiä illan aikana että on kunnossa. ja ehkä voi kirjoittaa kuhan lähtee kotiin päin

asia justiinsa noin. eli en soittele kokoaikaa, viime yönäkin mies itse pyysi katsomaan bussit valmiiksi ja viestillä ne laitoin ja sitten soitin kun viimeinen laittamani bussikin oli mennyt aikoja sitten. tästä ollaan väännetty kättä kohta 15 vuotta, ja keskusteltu, mutta mies ei vaan ymmärrä. minulla on jopa käynyt mielessä sekin kun en osaa enää olla edes huolissani että sen kerran kun mies potkitaan henkihieveriin ja jätetään pusikkoon virumaan niin enpähän osaa olla etsimässä.....

tässähän oli kyse juuri siitä kun tämä miespä ei tule ajoissa vaikka lupaa, eikä soita takaisin vaikka olisin soittanut kymmeniä kertoja.

tää on just tätä :D
kun ei ymmärretä toisten tapaa niin vedetään se ääripääksi..

meillä on molemmilla tapana.minulla ja miehellä ilmoittaa toisillemme illan aikana aiommeko olla myöhään ja että olemme kunnossa. emme häiritse toistemme vapaa-aikaa. meille ei tuota mitään vaikeuksia tehdä noin.. ei tunnu meistä kyttäilyltä.
kyllä minulle usein tulee mieleen kysyä miten ilta on kotona mennyt. ja kertoa onko minulla hauskaa.

tiedän että jotkut eivät tätä ymmärrä vaan ihmettelevät miten jotkut uhraavat ajatuksen puolisolleen vapaa-iltana.. että onpas häiriintyneitä. kauheaa kyttäämistä.. ihan sama

meille sopii ja suhde loistaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tässähän oli kyse juuri siitä kun tämä miespä ei tule ajoissa vaikka lupaa, eikä soita takaisin vaikka olisin soittanut kymmeniä kertoja.

Niin me kaikki vaan olemme erilaisia. Silti mun on vaikea ajatella tilannettasi, ja mitä siitä seuraisi, koska vastaava ei ole meillä mahdollinen.

No voi hyvänen aika. Mun mies käy ehkä kerran tai kaks vuodessa ulkona, ei huvittais lähtee ja sit onkin kivaa ja tulee aamuyöstä. Nukun (ihme kyllä) koiranunta, johtunee siitä kun luulen sänkyyn mennessäni että kohta se tulee ja kertoo miten ilta meni. Mut en kyllä perään oo soitellu, uskon et aikuinen mies osaa kotiin kun taksitkin on olemassa.

jos mun mies ei vastaa puhelimeen,ni tiedän et se on sammunu=) ja jos hätä tulee,ni voin mennä sinne missä se on tarkistamaan asian, mut eipä oo sellasta hätää tullu viel,et lähtisin sen perään. ja tiedän aina kenen kaverin luona se on. baareissa se ei käy.

JA jos tosiaan lapselle sattunut jotain vakavaa, niin silloin voi soittaa tauotta ja laittaa viestiä. MUTTA JOS EI MITÄÄN HÄTÄÄ, NIIN MIKSI SOITELLA KOKO AJAN?!!!!

mä ymmärsin että monella niin kuin meillä että pari viestiä illan aikana että on kunnossa. ja ehkä voi kirjoittaa kuhan lähtee kotiin päin

asia justiinsa noin. eli en soittele kokoaikaa, viime yönäkin mies itse pyysi katsomaan bussit valmiiksi ja viestillä ne laitoin ja sitten soitin kun viimeinen laittamani bussikin oli mennyt aikoja sitten. tästä ollaan väännetty kättä kohta 15 vuotta, ja keskusteltu, mutta mies ei vaan ymmärrä. minulla on jopa käynyt mielessä sekin kun en osaa enää olla edes huolissani että sen kerran kun mies potkitaan henkihieveriin ja jätetään pusikkoon virumaan niin enpähän osaa olla etsimässä.....

miksi et voi lähteä hakemaan jos myöhästyy bussista

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

miksi et voi lähteä hakemaan jos myöhästyy bussista

Lapset? :whistle:

Miksi miehen pitäisi tulla ajoissa? Miksei se voisi olla pilkkuun asti baarissa?
Kyllä mekin heitellään toisiamme viesteillä illan mittaan, jos erikseen ollaan liikenteessä. Ja baareissa ei todellakaan kuule jos puhelin soi. Ja jos sattuis huomaamaan että se soi, niin ei siihen kyllä vastata kannata.
MITÄÄÄ?? EMMÄÄÄ KUULE!!!

Tua.. mun mies käy melko harvoin ilta-aikaan missään ilman mua jos ei oo omalla autolla menny. En soittele perään, yleensä se tulee aamutunneilla, vaikka sanois ettei oo myöhään. Antaa poikien pitää hauskaa. Kunhan on aamulla kotona, kun mä herään.

Yhteistyössä