Jos miehet ja naiset ei voi olla vaan ystäviä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koululainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koululainen

Vieras
..niin miten te voitte olla rauhallisin mielin kun teidän mies käy esim. koulussa tai töissä? Viettää 8 tuntia päivässä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kahvittelee ja juttelee? Onko siinä pakosti sit jotain muuta takana kuin vaan kaveruus?

Mun miehen työpaikalla ei ole yhtään naista, eli mä voin olla rauhassa.
Meillä taas on aika fifty-fifty, et kusi sukassa se äijä saa olla kotona.

Muoks: Ja mä olen sitä mieltä että todellakin mies ja nainen voivat olla kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ystävyys ja työkaveruus/tuttavuus on vissiin ihan eri asioita?

Mutta joo, mun mielestä mies ja nainen voi olla "vain" ystäviä.

Kuule, kyllä mä oon koulussa ja työelämässä saanut ihan oikeita ystäviä.

En tosin erityisesti vastusta ystävyyttä (joskin ehkä joillain varauksilla), mutta ei kai sitä nyt voi käyttää koko ikäänsä ihmetellen, että mitä jos se vaikka siellä töissä jotain nasauttaa? Eihän sitä tulisi mistään mitään.

Mä haluisin lähinnä niiltä kommenttia jotka väittää ettei missään nimessä voi eri sukupuolta olevat olla vaan kavereita.. Että kuinka tällainen tilanne sit kestetään?

Miksei muka ? Mulla on 2 upeaa miesystävää. Toinen on ollut jo 20 vuotta, tuoreempi 3.
Omat perheet on kaikilla ja silleen. Nämä 2 ovat ja pysyvät mulla aina. parempia ystäviä en voisi omistaa, vaikka on tyttöbestiksiäkin 3.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ystävyys ja työkaveruus/tuttavuus on vissiin ihan eri asioita?

Mutta joo, mun mielestä mies ja nainen voi olla "vain" ystäviä.

Kuule, kyllä mä oon koulussa ja työelämässä saanut ihan oikeita ystäviä.

Minä myös.
Mutten siltikään pidä suurinta osaa entisistä tai nykyisistä työ- tai opiskelutovereistani ystävinä, vaan tuttuina.

Ei tehdä tästä taas yhtä väittelyä miksi voi tai miksi ei voi..Niitä on jo nähty. Vaan tulisko joku kertomaan vastauksen mun kyssäriin? Entäs jos omalla työpaikalla on sit kiva mies, jonka seurassa viihtyy? Tuleeko heti heille, jotk väittää ettei ystäviä voi olla, taka-ajatuksia?

Tottakai voi olla työkaverista jotka sattuvat olemaan erisukupuolta ja joidenkin kanssa sitten voi pitää yhteyttä vapaa-ajallakin ja jopa ystävystyä. Ei siinä tarvi olla muuta taustalla.

Ei tehdä tästä taas yhtä väittelyä miksi voi tai miksi ei voi..Niitä on jo nähty. Vaan tulisko joku kertomaan vastauksen mun kyssäriin? Entäs jos omalla työpaikalla on sit kiva mies, jonka seurassa viihtyy? Tuleeko heti heille, jotk väittää ettei ystäviä voi olla, taka-ajatuksia?

No, äitini on yksi joka väittää kivenkovaan ettei nainen ja mies voi olla ystäviä keskenään, eikä edes hirveän hyviä kavereita. Ja kyllä, hänellä herää heti epäilykset jos kuulee jonkun ystävystyneen vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja koululainen:
..niin miten te voitte olla rauhallisin mielin kun teidän mies käy esim. koulussa tai töissä? Viettää 8 tuntia päivässä vastakkaisen sukupuolen kanssa, kahvittelee ja juttelee? Onko siinä pakosti sit jotain muuta takana kuin vaan kaveruus?

Meillä miehillä on aina pillu mielessä ja se kelpaa aina jos joku vaan suostuu, mutta naiset eivät useinkaan suostu kovin helposti, ellei laskettele niille tarpeeksi liirum-laarumia. Että sikäli voit olla rauhallisin mielin.

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

No, äitini on yksi joka väittää kivenkovaan ettei nainen ja mies voi olla ystäviä keskenään, eikä edes hirveän hyviä kavereita. Ja kyllä, hänellä herää heti epäilykset jos kuulee jonkun ystävystyneen vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Eikö se oo hirveen hankalaa jo ihan normaalin elämisen kannalta? Eikö hänellä sit ole ketään miespuolista tuttua?

Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:

Eikö se oo hirveen hankalaa jo ihan normaalin elämisen kannalta? Eikö hänellä sit ole ketään miespuolista tuttua?

On. Kyllä hänelläkin on aina ollut tuttuja ja jopa pintapuolisempia kavereita
miehistä. Mutta ystävyyteen tai syvempää kaveruuteen vetää rajan. Nykyäänhän itselleen ei ole vuosikausiin ollut mekkitystä kun on eronnut.

Liekö sitten jäänyt aikanaan traumoja kun itse tuli petetyksi noin, mutta siis ei vaan pysty uskomaan siihen että ihan puhtaalla pohjalla luodaan ystävyyttä vastakkaista sukupuolta olevaan työkaveriin. Korostan tässä siis sitä että tottakai työpaikalla voi keskustella, käydä yhdessä syömässä, vaihdetaan kuulumisia jos sattumalta tavataan jne, mutta että suhde menisi siihen että tarkoituksellisesti tapailtaisiin vapaa-aikana, soiteltaisiin ja uskottaisiin toiselle salaisuuksia tai muuten arempia juttuja jne.

Yhteistyössä