Jos näätte komeen miehen esim. apteekissa asioidessanne, niin otteko koskaan silleen että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
uuh aah ooh iih nylykytinilikutijynkytihinkutivinkuti hipsansaa?

Eilen joku emäntä näki minun miehen ja se näytti ihan tuolta.

Katsoa saa mutta ei koskea joten ihan sama jos joku mun miehen perään kuolaa. Kuolaa ne jotkut miehet mun perään myös. Se lähinnä hymyilyttää vaan.

en mä nyt kyllä ihan nylykytinilikutijynkytihinkutivinkuti hipsansaa ole, mutta saatan mä salaa kattella hiukan luvattoman kauan :D

no kyllä joskus eukot on noin. mulla ulkomaalaistaustanen tosi komea mies, erottuu väkijoukosta edukseen, ja akat suoraan flirttaa ja töllää :D
luullaan tietenkin että kun se on ulkkis niin sehän on häntäheikki ja helpponakki, jättää mut heti kun joku toinen ois tarjolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja huvittaa:
no kyllä joskus eukot on noin. mulla ulkomaalaistaustanen tosi komea mies, erottuu väkijoukosta edukseen, ja akat suoraan flirttaa ja töllää :D
luullaan tietenkin että kun se on ulkkis niin sehän on häntäheikki ja helpponakki, jättää mut heti kun joku toinen ois tarjolla :D

Mitäs sitten, itse tiedät totuuden niin hymyile vaan ja kietaise käsi miehen vyötärölle.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Ai jumankauta kun sattuu mahaan, ei voi lopettaa :laugh: :laugh: Joo, miä oon just noin :xmas:

Yhteistyössä