N
Niin
Vieras
uuh aah ooh iih nylykytinilikutijynkytihinkutivinkuti hipsansaa?
Eilen joku emäntä näki minun miehen ja se näytti ihan tuolta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:uuh aah ooh iih nylykytinilikutijynkytihinkutivinkuti hipsansaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Anteeksi, miten se olikaan? kirjoitas vielä uudelleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:uuh aah ooh iih nylykytinilikutijynkytihinkutivinkuti hipsansaa?
Alkuperäinen kirjoittaja huvittaa:no kyllä joskus eukot on noin. mulla ulkomaalaistaustanen tosi komea mies, erottuu väkijoukosta edukseen, ja akat suoraan flirttaa ja töllää
luullaan tietenkin että kun se on ulkkis niin sehän on häntäheikki ja helpponakki, jättää mut heti kun joku toinen ois tarjolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Muista ottaa aamulääkkeet..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja !!!:Muista ottaa aamulääkkeet..
Ja olleelista on, että onneksi oli jo apteekissa hakureissulla. Toivottavasti miehesi muisti sinun lääkkeesi.