Jos olisin raskaana niin maitohan loppuisi, eikö va?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaassssssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaassssssss

Vieras
Imetän vieläkin (vauva on 11kk) ja ekan kuukautiset synnytyksen jälkeen olivat 6 viikkoa sitten eli jo reilun viikon myöhässä...Onko siis mahdollista että olisin raskaana vaikka maidon määrä ei ole muuttunut...?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei välttämättä...... siis että maidon tulo loppuisi.

Eli voit olla raskaana, imetys ei ole mikään kaikkein luotettavin ehkäisykeino :whistle:

ei ei, sen kyllä tiedän ja kyllä vauva saisi tulla :). Ajattelin va että käynkö testia ostamassa, vai onko "maidon edelleen tulo" varma merkki siitä etten voi olla raskaana :)
Eli siis käyn testia ostamassa:)

Ei minulla vaan maidon tulo mihinkään loppunut kummallakaan kerralla kun olin uudelleen raskaana. Siitä tiesin että olin raskaana, kun imettäminen sattui tosi paljon, enempi kuin silloin kun imetystä aloittaa... Maitoa kuitenkin riitti..

niin ja juu, menkathan voi tulla tai olla tulematta vähän miten vaan kun imettää... ainakaan mulla ei koskaan ole silloin olleet säännölliset. Mutta jos toivetta on tulla raskaaksi, onhan se hyvä käydä testi ostamassa =) Peukut pystyyn

niin ja juu, menkathan voi tulla tai olla tulematta vähän miten vaan kun imettää... ainakaan mulla ei koskaan ole silloin olleet säännölliset. Mutta jos toivetta on tulla raskaaksi, onhan se hyvä käydä testi ostamassa =) Peukut pystyyn

Alkuperäinen kirjoittaja 3 äippä:

toiveena olis tulla raskaaksi puolen vuoden päästä :), mutta toki jos olisin nytkin jo raskaana niin en tod mitään abortia tekisi..

Yhteistyössä