Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Mä sivuutin moiset ihastukset ja etsin paremman (ja vapaan).
Ainoastaan eräs, joka eli "vapaassa" suhteessa sai osakseen perseenkähmintää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mulla on periaatepäätös, etten yritä iskeä varattuja miehiä. Olen kuitenkin ollut 10 vuotta ihastunut yhteen poikaan, nyt hän on pari vuotta seurustellut yhden tytön kanssa. En tiedä, onko kyseinen poika ollut koskaan ihastunut muhun, mutta en usko tällä hetkellä olevan. Tästä vain tuli mieleeni, että mikäli ko. poika olisi ihastunut minuun, en unohtaisi asiaa vain sen vuoksi, että hänellä on tyttöystävä..en lähtisi tietenkään pettämään hänen kanssaan sitä tyttöystävää, mutta kertoisin kyllä tunteeni, jos saisin vastakaikua.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mitään en voisi tehdä niin kauan kuin ihastukseni on varattu, en pystyisi tekemään sitä hänen tyttöystävälleen, vaikka en olekaan saanut kovin hyvää kuvaa ko. ihmisestä. Lisäksi en ikinä suostuisi olemaan toinen nainen, tai tyttö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Olettaen, että olisit itse sinkku =) Olisit ollut pitkään rakastunut mieheen, jonka tiedät olevan varattu, yrittäisitkö osoittaa kiinnostuksesi?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mitään en voisi tehdä niin kauan kuin ihastukseni on varattu, en pystyisi tekemään sitä hänen tyttöystävälleen, vaikka en olekaan saanut kovin hyvää kuvaa ko. ihmisestä. Lisäksi en ikinä suostuisi olemaan toinen nainen, tai tyttö![]()
Oikeesti?
Mietis nyt tilanne; sä ja SE jossain kahden. Kuutamo (nyt on), takkatuli (tai ehkä ulkosalla nuotionroiske) väsyttää vähän jo, olet nauttinut siiderin, ilmapiiri on taianomainen ja siinä se istuu ja vilkuilee sua. Tuijottaa silmiin, keskustelee, ja tulee lähemmäs...
Ei mainitse mitään tyttöystävästä. Ehkä se ei enää olekaan sen kanssa. Vaan et tiedä. Kysytkö ja pilaat tunnelman?