Jos olisit ihastunut/rakastunut varattuun mieheen, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei olisi mahdollista että olisin ollut pitkään rakastunut varattuun mieheen, koska rakkaus vaatii (ainakin itselläni) molemminpuolisen fiiliksen ja sellaista ei varatun kanssa saavuta. Jos ihastuisin, niin nykyään jättäisin homman siihen ajatuksen tasolle.

Kauheeta.
Vaikee miettiä tilannetta... No jos oisin teininä ollut rakastunut/ihastunut varattuun, niin ei ois paljoo haitannut. Mutta kyllä se nykyään vaikuttais todellakin. Eli en usko itsestäni, että alkaisin miestä piirittämään.

En tekisi mitään. Jos miestä ihan tosissaan kiinnostaisi ja olisi hänen mielestään vanhassa suhtseessa jotakin peruuttamattomasti vialla, lopettakoon ensin vanhan suhteensa ja minä voisin katsastaa asiaa sitten uudestaan.

Varattuihin en koske!

Mulla on periaatepäätös, etten yritä iskeä varattuja miehiä. Olen kuitenkin ollut 10 vuotta ihastunut yhteen poikaan, nyt hän on pari vuotta seurustellut yhden tytön kanssa. En tiedä, onko kyseinen poika ollut koskaan ihastunut muhun, mutta en usko tällä hetkellä olevan. Tästä vain tuli mieleeni, että mikäli ko. poika olisi ihastunut minuun, en unohtaisi asiaa vain sen vuoksi, että hänellä on tyttöystävä..en lähtisi tietenkään pettämään hänen kanssaan sitä tyttöystävää, mutta kertoisin kyllä tunteeni, jos saisin vastakaikua.

Jos olisin ihan oikeasti tosi rakastunut, niin en usko että jaksaisin välittää siitä tiedosta, että hän on naimisissa. Onnellista liittoa kun ei kukaan voi rikkoa, en edes minä :p . Sitäpaitsi, sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua.
Mitään hauskanpito-seksi-deittailusuhdetta en varatun kanssa aloittaisi, mutta rakkaus on eri juttu.
Ja miehen pitäisi toki erota vaimostaan, kakkosnaiseksi en alkaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mulla on periaatepäätös, etten yritä iskeä varattuja miehiä. Olen kuitenkin ollut 10 vuotta ihastunut yhteen poikaan, nyt hän on pari vuotta seurustellut yhden tytön kanssa. En tiedä, onko kyseinen poika ollut koskaan ihastunut muhun, mutta en usko tällä hetkellä olevan. Tästä vain tuli mieleeni, että mikäli ko. poika olisi ihastunut minuun, en unohtaisi asiaa vain sen vuoksi, että hänellä on tyttöystävä..en lähtisi tietenkään pettämään hänen kanssaan sitä tyttöystävää, mutta kertoisin kyllä tunteeni, jos saisin vastakaikua.

Mun mielestä sen kuuluukin mennä juuri noin :).

Sitä mieltä minäkin olen, että jos ihastukseni kohde osoittaisi olevansa minusta kiinnostunut, en ryhtyisi mihinkään ennen kuin hän olisi lopettanut entisen suhteensa. Puhun nyt omalla kohdallani lähinnä teinisuhteista, asia mutkistuu, kun on avioliitto ja lapsia jne.

Mitään en voisi tehdä niin kauan kuin ihastukseni on varattu, en pystyisi tekemään sitä hänen tyttöystävälleen, vaikka en olekaan saanut kovin hyvää kuvaa ko. ihmisestä. Lisäksi en ikinä suostuisi olemaan toinen nainen, tai tyttö :D

Mitään en voisi tehdä niin kauan kuin ihastukseni on varattu, en pystyisi tekemään sitä hänen tyttöystävälleen, vaikka en olekaan saanut kovin hyvää kuvaa ko. ihmisestä. Lisäksi en ikinä suostuisi olemaan toinen nainen, tai tyttö :D

Oikeesti?

Mietis nyt tilanne; sä ja SE jossain kahden. Kuutamo (nyt on), takkatuli (tai ehkä ulkosalla nuotionroiske) väsyttää vähän jo, olet nauttinut siiderin, ilmapiiri on taianomainen ja siinä se istuu ja vilkuilee sua. Tuijottaa silmiin, keskustelee, ja tulee lähemmäs...

Ei mainitse mitään tyttöystävästä. Ehkä se ei enää olekaan sen kanssa. Vaan et tiedä. Kysytkö ja pilaat tunnelman?

Olettaen, että olisit itse sinkku =) Olisit ollut pitkään rakastunut mieheen, jonka tiedät olevan varattu, yrittäisitkö osoittaa kiinnostuksesi?

ollut tuossa tilanteessa ja vielä niin, että vastapuoli alkoi ensin osoittaa kiinnostusta. En alussa tiennyt, että oli varattu. Onneksi yhtään mitään ei ehtinyt tapahtua ennen sen selviämistä, että mies olikin varattu. Enkä tehnyt sit yhtään mitään (tai sanoin kyllä hänelle suoraan, ettei minun luonteella toisten suhteisiin sotkeennuta). Sit pysyttelin oikeastaan kauempana tyypistä ja tietynlaisista tilanteista ja pikku hiljaa ei tuntunut enää miltään, eli ihastus meni kai ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Oikeesti?

Mietis nyt tilanne; sä ja SE jossain kahden. Kuutamo (nyt on), takkatuli (tai ehkä ulkosalla nuotionroiske) väsyttää vähän jo, olet nauttinut siiderin, ilmapiiri on taianomainen ja siinä se istuu ja vilkuilee sua. Tuijottaa silmiin, keskustelee, ja tulee lähemmäs...

Ei mainitse mitään tyttöystävästä. Ehkä se ei enää olekaan sen kanssa. Vaan et tiedä. Kysytkö ja pilaat tunnelman?

No varmaan kysyisin, olen tunnetusti ilonpilaaja :D Kyl mä kysyisin, häiritsisi ajatus siitä, että se olisikin varattu vielä..se on samalla itsesuojelua, voin kuvitella, kuinka paljon masentuisin, jos hän jatkaisi sen tyttöystävän kanssa. Olen ollutkin kuvailemasi kaltaisessa tilanteessa, mitään ei tosin tapahtunut, olin samoissa bileissä ja juttelimme/muistelimme menneitä ja halasin häntä muutaman kerran :) Mietin kyllä sillonkin, muutaman siiderin jälkeen, että jos hän sattuisi kännissä hetken mielijohteesta yrittää jotain, pitäisin pintani. Mulle riittää, että voin edes joskus halata tätä ihastustani :heart: En usko, että hän koskaan tulee kiinnostumaan musta :/

Onneksi mulla on hyvä itsehillintä ;)

Yhteistyössä