Jos olisit ihastunut/rakastunut varattuun mieheen, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Jos olisin ihan oikeasti tosi rakastunut, niin en usko että jaksaisin välittää siitä tiedosta, että hän on naimisissa. Onnellista liittoa kun ei kukaan voi rikkoa, en edes minä :p . Sitäpaitsi, sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua.
Mitään hauskanpito-seksi-deittailusuhdetta en varatun kanssa aloittaisi, mutta rakkaus on eri juttu.
Ja miehen pitäisi toki erota vaimostaan, kakkosnaiseksi en alkaisi.

Tän allekirjoitan. En rupeaisi seksin takia varattua vonkaamaan, mutta rakkaus ei kysele kohdetta.

Sanoisin, että olen kiinnostunut ja tekisin selväksi myös, että haluan että hän eroaa, ennenkuin voimme olla yhdessä.

Tosin en usko, että voisin olla varattuun ihastunut enkä varsinkaan tekisi aloitetta, ellei mies itse osoittaisi kiinnostusta. luulen, että tunteet lopahtaisi mulla, jos tajuaisin, että miehellä on vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Olin ihastunut varattuun naiseen.Kävin yökylillä kun ei mies ollut kotona.Nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraakin on.Kyllä se kannattaa!

Kukahan teillä nyt käy yökylässä, jos olet poissa?

En tiedä.Ja kun ei tiedä niin ei haittaa.Tieto lisää vain tuskaa!

Olin ihastunut varattuun naiseen.Kävin yökylillä kun ei mies ollut kotona.Nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraakin on.Kyllä se kannattaa!

Iha oikeesti? :o :o Ootko sä itse sit uskollinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei olisi mahdollista että olisin ollut pitkään rakastunut varattuun mieheen, koska rakkaus vaatii (ainakin itselläni) molemminpuolisen fiiliksen ja sellaista ei varatun kanssa saavuta. Jos ihastuisin, niin nykyään jättäisin homman siihen ajatuksen tasolle.

Juuri näin...

Voi, olen ollut ihastunut monesti, sekä sinkkuna että naimisissa olevana äiti-ihmisenäkin. Ja tämä viimeisin ihastus on varattu myös. En tee yhtään mitään asialle, en taatusti yritä yhtään enempää kuin olen. Pieni ihastus tekee vaan töihin menosta pikkasen mukavampaa ;-).

Teini-iässä se toisen varattuna olo ei ollut niin vakavaa, jos se toinen pienen flirtin jälkeen kiinnostui niin mikäs ettei. Aikuisena sitä vaan miettii syitä ja seuraksia enemmän.

Siis oikeesti luotan 100% vaimoon samoin kuin olen myös itsekin uskollinen.Ikinä en ole pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tarkoitin kysymykselläni siis tilannetta, että olet ollut ihastunut/rakastunut jo pitkään tähän mieheen, ehkäpä jo ennen kuin hänestä tuli varattu.

Jos olen ollut pitkään ihastunut eikä mies ole mitenkään minua huomannut vaan valinnut jonkun toisen, niin eiköhän se ole siinä sitten. Mun itsetuntoni ei anna periksi "tyrkyttää" itseäni varatulle. Jos mies taas on tutustumisesta saakka ollut varattu ja kiinnostuu flirtin jälkeen niin eiköhän lähdetä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Tarkoitin kysymykselläni siis tilannetta, että olet ollut ihastunut/rakastunut jo pitkään tähän mieheen, ehkäpä jo ennen kuin hänestä tuli varattu.

Mä luulen että olisin toiminut heti... Sillon kun hän oli vielä sinkku... En yleensä paljon pysty tunteita pidättelemään, ellei ole esteitä, kuten tyttöystävä... Tai luultavasti olisin heti ihastuttuani flirtannut ellei vastakaikua... Unohdettu... Harvoin ihastun ihmisiin jotka eivät ensin osoita mielenkiintoa minua kohtaan.

Siis oikeesti luotan 100% vaimoon samoin kuin olen myös itsekin uskollinen.Ikinä en ole pettänyt.

No niin, eihän se sitten siin ollut, ettetkö välittäisi. Et vain usko kenenkään käyvän.

Jos on pitkään ollut ihastunut johonkin, jolta ei saa vastakaikua, nin kannattaa etsiä uusi kohde. itselle vaan tulee paha mieli, eikä semmonen asetelma ole hyvä jos vaikka suhde lopulta onnistuisikin, että toinen tykkää toisesta paljon paljon enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En menis rikkomaan toisten suhteita!

Mieti tilanne, että rakastamasi mies kertoisi sinulle, että hänellä on jo pitkään ollut tunteita sinua kohtaan ja hän olisi valmis jättämään naisystävänsä, etkö aloittaisi suhdetta ko. miehen kanssa, jos hän ensin eroaisi aiemmasta suhteestaan? Onko toisen naisen onni sinulle omaa onneasi tärkeämpi?

Yhteistyössä