Jos olisit ihastunut/rakastunut varattuun mieheen, mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En menis rikkomaan toisten suhteita!

Mieti tilanne, että rakastamasi mies kertoisi sinulle, että hänellä on jo pitkään ollut tunteita sinua kohtaan ja hän olisi valmis jättämään naisystävänsä, etkö aloittaisi suhdetta ko. miehen kanssa, jos hän ensin eroaisi aiemmasta suhteestaan? Onko toisen naisen onni sinulle omaa onneasi tärkeämpi?

Mut millä lailla toi olisi suhteen rikkomista jos se mies ottaisi itse aloitteen omiin käsiinsä ja jättäisi kumppaninsa ennen uuden suhteen aloitusta. Rikkihän se suhde on sitten jo ollutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
kyllä mä yrittäisin. onko tytsi se sun unelmien mies paljastunu varatuksi kun tätä nostelet?

Ei, ei ole kyse nyt hänestä. Olen tässä ketjussa kertonut ihmisestä, johon olen ollut 10 vuotta ihastunut.

Siis 8-vuotiaasta asti :o

Kyllä, säälittävää, mutta totta :ashamed: En ole vieläkään päässyt täysin yli.

Mieti tilanne, että rakastamasi mies kertoisi sinulle, että hänellä on jo pitkään ollut tunteita sinua kohtaan ja hän olisi valmis jättämään naisystävänsä, etkö aloittaisi suhdetta ko. miehen kanssa, jos hän ensin eroaisi aiemmasta suhteestaan? Onko toisen naisen onni sinulle omaa onneasi tärkeämpi?

no sitten se on eriasia ja tuskin nainenkaan tulisi onnelliseksi miehen kanssa jos hän on ihastunut sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
kyllä mä yrittäisin. onko tytsi se sun unelmien mies paljastunu varatuksi kun tätä nostelet?

Ei, ei ole kyse nyt hänestä. Olen tässä ketjussa kertonut ihmisestä, johon olen ollut 10 vuotta ihastunut.

Siis 8-vuotiaasta asti :o

:laugh: :ashamed: :whistle:

Nuo lapsena koetut ihastukset tuppaa olemaan niitä sitkeimpiä.

Mä ihastuin 14 vuotiaana yhteen poikaan ja se on mulle edelleen SE poika. Vaikka en ole sen kanssa (onneksi) Ja vaikka se ei ikinä oikein tykännyt musta tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei olisi mahdollista että olisin ollut pitkään rakastunut varattuun mieheen, koska rakkaus vaatii (ainakin itselläni) molemminpuolisen fiiliksen ja sellaista ei varatun kanssa saavuta. Jos ihastuisin, niin nykyään jättäisin homman siihen ajatuksen tasolle.

Ai eikö. Tuppaa loistamaan aika yksipuolinen katsontakanta lävitse. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Olin ihastunut varattuun naiseen.Kävin yökylillä kun ei mies ollut kotona.Nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraakin on.Kyllä se kannattaa!

Kukahan teillä nyt käy yökylässä, jos olet poissa?

En tiedä.Ja kun ei tiedä niin ei haittaa.Tieto lisää vain tuskaa!

Iha oikeesti? :o :o Ootko sä itse sit uskollinen?

Siis oikeesti luotan 100% vaimoon samoin kuin olen myös itsekin uskollinen.Ikinä en ole pettänyt.

Eikös sua koskaan mietitytä että vaimos pettäisi sua,pettihän se exsäänsäkin

Mä en ole lukenut koko ketjua, vastaan siis vain tähän. Antaisin miehen tehdä päätöksensä rauhassa, ehkä eron aikana ja jälkeen tapailisin häntä välillä, ja ajan kuluessa katselisin tilannetta uudelleen suhteen aloittamismielessä. Enhän nyt, hyvänen aika, voi miehelle sanoa sitäkään, että älä jätä naistasi :o

Mut millä lailla toi olisi suhteen rikkomista jos se mies ottaisi itse aloitteen omiin käsiinsä ja jättäisi kumppaninsa ennen uuden suhteen aloitusta. Rikkihän se suhde on sitten jo ollutkin.

Tarkoitin lähinnä, että jos kertoisit miehelle tunteesi häntä kohtaan ja hän vastaisi niihin niin kokisitko rikkoneesi heidän suhteensa? Siis olisitko mielestäsi tehnyt jotain väärin, jos alkaisit seurustella ko. miehen kanssa, kun tämä olisi rakkaudentunnustuksesi jälkeen jättänyt sen toisen naisen?

Tarkoitin lähinnä, että jos kertoisit miehelle tunteesi häntä kohtaan ja hän vastaisi niihin niin kokisitko rikkoneesi heidän suhteensa? Siis olisitko mielestäsi tehnyt jotain väärin, jos alkaisit seurustella ko. miehen kanssa, kun tämä olisi rakkaudentunnustuksesi jälkeen jättänyt sen toisen naisen?
No eikös se niin ole ettei kolmas osapuoli pysty toisten suhdetta rikkomaan... On suhteessa sitten muutakin vikaa... Jos toisen takia jättää niin ei rakasta nykyistä kumppania tarpeeksi muutenkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Olin ihastunut varattuun naiseen.Kävin yökylillä kun ei mies ollut kotona.Nyt ollaan naimisissa ja kolme kakaraakin on.Kyllä se kannattaa!

Siis oikeesti luotan 100% vaimoon samoin kuin olen myös itsekin uskollinen.Ikinä en ole pettänyt.

Ei mietitytä.Ja jos haluaa lähteä niin ovi on auki.

Olettaen, että olisit itse sinkku =) Olisit ollut pitkään rakastunut mieheen, jonka tiedät olevan varattu, yrittäisitkö osoittaa kiinnostuksesi?

olen ollu kyseisessä tilanteessa. kiinnostus lopahti ku kuulin miehen olevan varattu.

eli en tekis mitään. kyllä se ihastuminen ohi menee.

No jos olisi sinkku ja han tosissani ihastunut, kertoisin miehelle mitä tunnen. Jos tuosta minun paljastuksesta jotain lähtisin kehittymään, ei vamaan miehen suhteessa kaikki olisi kunnossa. En usko, että kolmas osapuoli pystyy rikkomaan onnellisen ja kunnollisen suhteen.

en mie ihan tosissani alkais vokottelemaan mut jos näyttäs et kiinnostus on molemminpuolista niin en alkais sitä tyttöystävää murehtimaan. jokainen pitäköön kiinni omasta miehestään.

Nyt mä en enää tiedä mihin mä vastaisin. Luulin aluksi, että tilanne on niin, että tuo mies nimenomaan kertoisi mulle tunteistaan. Silloin niihin vastatessani ja aloittaessani suhteen edellisen loputtua en mitenkään kokisi rikkoneeni edellistä suhdetta. Jos taas tilanne lähtee siitä, että minä kerron ihastuksestani ja mies vastaakin niihin ja lopettaa suhteensa, en kyllä taaskaan koe rikkoneeni edellistä suhdetta. Tosin, jos mies lähtee edellisestä suhteesta sillä, että kerron tunteistani, mietin tekeekö sen toistekin...

Tosin, oman miehenikin olen tuollaisessa tilanteessa tavannut. Tiesin jo aiemmin, että tuo on minusta kiinnostunut, minä en ollut. Sitten hän seurusteli suuren inhokkini, veljeni exän kanssa ja jostain kierosta syystä kiinnostus heräsi. En tehnyt mitään, vaan kyllä mies teki aloitteen. Vasta vähän ajan päästä selvisi, että hänellä oli ollut toinen suhde silloin meneillään... Ilmeisesti tuo edellisen suhteen kumppani oli ottanut asian aika raskaasti kun mies oli tietty möläyttänyt aloitteensa jo uuden suhteen. Nykyään mies onkin vakaasti sen kannalla, että edellinen suhde päätetään ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Jos olisin ihan oikeasti tosi rakastunut, niin en usko että jaksaisin välittää siitä tiedosta, että hän on naimisissa. Onnellista liittoa kun ei kukaan voi rikkoa, en edes minä :p . Sitäpaitsi, sodassa ja rakkaudessa on kaikki sallittua.
Mitään hauskanpito-seksi-deittailusuhdetta en varatun kanssa aloittaisi, mutta rakkaus on eri juttu.
Ja miehen pitäisi toki erota vaimostaan, kakkosnaiseksi en alkaisi.

Tän allekirjoitan. En rupeaisi seksin takia varattua vonkaamaan, mutta rakkaus ei kysele kohdetta.

Juu, aika pitkälti näin.

Luin nyt tämän ketjun...

Nyt on pakko sanoa, ett olen hämmästynyt. Todella. Täällä on tästä aiheesta jopa ihan asiallisia vastauksia, ja suurin osa on mun kanssa samaa mieltä. Silti suhde joka alkaa molempien ollessa tahoillaan varattuja on monen sivun verran lynkattu ja haukuttu pystyyn tällä palstalla.. En tajua. :D

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Ei mietitytä.Ja jos haluaa lähteä niin ovi on auki.

Onko joku oikeasti niin hupsu, että uskoo tuohon "pettää kerran, pettää aina" Ihmiset kun tuppaa muuttumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ei olisi mahdollista että olisin ollut pitkään rakastunut varattuun mieheen, koska rakkaus vaatii (ainakin itselläni) molemminpuolisen fiiliksen ja sellaista ei varatun kanssa saavuta. Jos ihastuisin, niin nykyään jättäisin homman siihen ajatuksen tasolle.

Ai eikö. Tuppaa loistamaan aika yksipuolinen katsontakanta lävitse. :)

Jaa-a, no itse en uskoisi varatun miehen "rakastan" lurituksia jos hän yhtä aikaa eläisi toisen naisen kanssa ja puhuisi tällekin rakastamistaan ja harrastaisi seksiä tämän kanssa.. eli rakkautta en voisi saavuttaa varatun kanssa. Toki jokainen voi määritellä senkin itse :whistle:

Yhteistyössä