Jos olisitte eronneet? Ja lasten toinen vanhempi asuu lähellä... kyläilystäKYSYMYS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saisiko lapsi poiketa aina ohikulku matkalla tämän toisen vanhemman luona, vaikket sinä tietäsi tästä mitään? Jos vaikka olisi systeemi että lapsi on puolet etällä ja puolet lähillä?

Miksi ei saisi poiketa? Jos on niin iso lapsi, että liikkuu itsekseen, niin mun mielestä olisi todella outoa, ettei saisi... On sairasta kun vanhemmat alkaa laskemaan "mun minuutteja"...

Ei saisi, kyllä mulle pitäisi ilmoittaa jos ei tulekaan suoraan koulusta kotiin.

Se, joka poikkeaisi jossain ohikulkumatkalla, olisi mun esikoinen 6½ v.

Meillä ei kyllä olisi mitään puolet/puolet- systeemiä.

mun vanhemmat eros kun oli 12, jäin isälle asuun ja nuoremmat sisarukset muutti äidin kanssa... äiti ja sisarukset asui alle kilsan päässä ja me lapset saimme vapaasti kulkea kummankin vanhemman luona... tää toimi ja näin toimisin omien lastenkin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja l:
No kyllä minun puolestani, mutta toivoisin kyllä, että etä soittaisi, jos lapsi sinne tulisi ilman että on minulle ilmoittanut.

Kysymyksessä ihan pikainen poikkeaminen muutamasta minuutista puoleen tuntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja l:
No kyllä minun puolestani, mutta toivoisin kyllä, että etä soittaisi, jos lapsi sinne tulisi ilman että on minulle ilmoittanut.

Kysymyksessä ihan pikainen poikkeaminen muutamasta minuutista puoleen tuntiin.

Okei, noh ehkei sitten ilmoitusta, mutta toivoisin kyllä lapselta, että kertoisi käyneensä.
Siis asiassa ei mitään ongelmaa, mutta ei lapsen tarvitsisi kokea ainakaan minusta, että kylässä käynti toisella vanhemmalla pitäisi pitää salassa :)