Jos palstamammat tietäisivät mitä teidän kakarat tekee pienimmille ulkona!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DamnU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DamnU

Vieras
Kannattaisi miettiä hieman jos jättää alle pari vuotiaan pihalle sisarusten kanssa. Kauhulla eilen katsoin ja olin jo juosta pihalle kun 5v isosisko pyöritteli alle 2v lasta hiekassa ja lapsi itki. Sitten siihen tuli 3 poikaa. Pari oli varmasti jo ensimmäisellä ellei toisella luokalla ja yksi hieman nuorempi. Isoin poika näistä meni pienimmän kasvoihin kiinni ja kun tämä vauva läppäsi naamaa kauemmas otti poika lapsen ja pyöritteli maassa ja taas itku pienellä. Monttu auki seurasin tilannetta keittiön ikkunasta ja juuri kun mietin että nyt puutun asiaan niin lähti sisko nuorimmaisen kanssa sisälle.
 
En olisi miettinyt.

Eikä tulisi mieleenkään laittaa taaperoa ulos 5 v sisaruksen kanssa keskenään.

Ei kukaan normaali kouluikäinen lapsikaan kyllä taaperoita kiusaa tuolla lailla....pakko olla sellaisella jotain vikaa päässä.

Puuttuisin asiaan vaikka just nyt, jos en aiemmin. Sisarusten asuinpaikka on vissiin tiedossa, kun on tieto siitäkin, että sisaruksia ovat.
 
...puutun oman pihan lasten touhuihin aina jos näen puuttumisen aihetta, on ne sitten omia tai vieraita. Ja samoin toivon muidenkin talon vanhempien puuttuvan asioihin, jos jotain sellaista näkevät ja kertovan minulle, jos kerrottavaa on omien lasteni käytöksestä. Toki en kyllä päästäis 2 v ulkoilemaan keskenään sisarusten kanssa.
 
Raportoidaan paskaa palstalle eikä oikeasti puututa, mutta kyllä paheksuntaa pitää päästä ESITTÄMÄÄN tänne. Pistä nyt se perseesi liikkeelle ja mene puhumaan perheen vanhemmille asiasta.
 
Raportoidaan paskaa palstalle eikä oikeasti puututa, mutta kyllä paheksuntaa pitää päästä ESITTÄMÄÄN tänne. Pistä nyt se perseesi liikkeelle ja mene puhumaan perheen vanhemmille asiasta.

Enpä tiedä missä rapussa edes asuvat. Tässä on 4 kerrostaloa vierekkäin rappuineen. En lähde nyt joka ovikelloa soittelemaankaan. (Ja minä omistan takapuolen, enkä raportoi mitään kakka juttuja tänne todellakaan. Ei kuulu tapoihini)
 
(Ja minä omistan takapuolen, enkä raportoi mitään kakka juttuja tänne todellakaan. Ei kuulu tapoihini)

mitavittuamies.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Hankalakinkai
Mä olisin varmaan huutanut ikkunasta vaan että s**tana nyt loppu. Joo mulla ei oikeasti järki toimi tuommosissa tilanteissa. En mä siitä ylpeä ole,mutta en mitenkään pystyis olee tekemättä mitään vaikka tollasta tapahtuis vaan minuutin.
 
Mä olisin varmaan huutanut ikkunasta vaan että s**tana nyt loppu. Joo mulla ei oikeasti järki toimi tuommosissa tilanteissa. En mä siitä ylpeä ole,mutta en mitenkään pystyis olee tekemättä mitään vaikka tollasta tapahtuis vaan minuutin.

Ei ole järjetöntä huutaa vaikka mainitsemallasi tavalla, järjetöntä on olla tekemättä mitään (ja järjettömämpää tulla palstalle siitä raportoimaan tekopyhänä).
 
  • Tykkää
Reactions: Hankalakinkai

Similar threads

Yhteistyössä