D
DamnU
Vieras
Kannattaisi miettiä hieman jos jättää alle pari vuotiaan pihalle sisarusten kanssa. Kauhulla eilen katsoin ja olin jo juosta pihalle kun 5v isosisko pyöritteli alle 2v lasta hiekassa ja lapsi itki. Sitten siihen tuli 3 poikaa. Pari oli varmasti jo ensimmäisellä ellei toisella luokalla ja yksi hieman nuorempi. Isoin poika näistä meni pienimmän kasvoihin kiinni ja kun tämä vauva läppäsi naamaa kauemmas otti poika lapsen ja pyöritteli maassa ja taas itku pienellä. Monttu auki seurasin tilannetta keittiön ikkunasta ja juuri kun mietin että nyt puutun asiaan niin lähti sisko nuorimmaisen kanssa sisälle.