Jos saisit päivän olla joku muu,

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisin mieheni. Haluaisin oikeasti ymmärtää häntä - kokea olevani hän, hänen ajatuksineen ja tekoineen. Tekisin samoja asioita tietysti kuin hän nyt tavallisesti tekee. Lopputuloksena olisi toivottavasti parempi suhde ja toisiaan ymmärtävät ihmiset.
 
Hmm, no varmaankin joku rikas ja kaunis nainen. Joku amerikkalainen poptähti :D . Pitäisin vapaapäivän katsellessa itseäni peilistä :D , pukisin upeita vaatteita, kävisin näyttäytymässä pihalla :whistle: , kokeilisin kaikkea kivaa, esim jetillä ulkomaille pikaseen, hemmottelua jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Tuo meän kersa, ois ihan mielenkiintoista nähdä miten se kokee maailman :xmas: Ja mitäkö tekisin, vetäisin sellaiset itkupotkuraivarit että oksat pois ym kivaa :D

Toi olis kyllä hyvä kun ei muista niitä omia taaperoaikoja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Olisin mieheni. Haluaisin oikeasti ymmärtää häntä - kokea olevani hän, hänen ajatuksineen ja tekoineen. Tekisin samoja asioita tietysti kuin hän nyt tavallisesti tekee. Lopputuloksena olisi toivottavasti parempi suhde ja toisiaan ymmärtävät ihmiset.

Peesi tähän.
Onneks ninnu osas kirjottaa sen noin selvästi, mun sepustus olis ollu varmaan aika sekava :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:
Olisin mieheni. Haluaisin oikeasti ymmärtää häntä - kokea olevani hän, hänen ajatuksineen ja tekoineen. Tekisin samoja asioita tietysti kuin hän nyt tavallisesti tekee. Lopputuloksena olisi toivottavasti parempi suhde ja toisiaan ymmärtävät ihmiset.

joko tää, tai sitten joku vilkas lapsi :D
 
Oma mieheni. Tai sitten Angelina Jolie. Eka siksi, että haluaisin nähdä maailman ja itseni hänen silmin. Jälkimmäinen siksi, että haluaisin tietää, miltä tuntuu olla niin kovasti kauniiksi kehuttu, kovasti komeaksi kehutun miehen vaimo, elää rikkaana ja etenkin tahtoisin tietää, miksi hän haluaa niin paljon lapsia ja kerkieekö hän oikeasti itse olemaan paljon lasten kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisin joku sikarikas, olisi kiva tietää miltä tuntuu mennä kauppaan ostamaan ihan mitä vaan ja viis veisata hinnoista.

vähän harmittais kun palaisit takasin omaas elämääs. :whistle: :D

Kuinka niin? Mun elämä on ihan hyvää.

no mieti nyt kun menisit tilille kattoo. ihan varmasti harmittais vähäsen.
 

Yhteistyössä