K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Tuo meän kersa, ois ihan mielenkiintoista nähdä miten se kokee maailman :xmas: Ja mitäkö tekisin, vetäisin sellaiset itkupotkuraivarit että oksat pois ym kivaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:Olisin mieheni. Haluaisin oikeasti ymmärtää häntä - kokea olevani hän, hänen ajatuksineen ja tekoineen. Tekisin samoja asioita tietysti kuin hän nyt tavallisesti tekee. Lopputuloksena olisi toivottavasti parempi suhde ja toisiaan ymmärtävät ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:Olipa osuva kysymys tälle päivälle..varmaankin perheetön sinkku....viimeyönä yksi lapsista aloitti oksentelun ja ripuloinnin..hauskaa on siis luvassa koko rahan edestä...
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu:Olisin mieheni. Haluaisin oikeasti ymmärtää häntä - kokea olevani hän, hänen ajatuksineen ja tekoineen. Tekisin samoja asioita tietysti kuin hän nyt tavallisesti tekee. Lopputuloksena olisi toivottavasti parempi suhde ja toisiaan ymmärtävät ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisin joku sikarikas, olisi kiva tietää miltä tuntuu mennä kauppaan ostamaan ihan mitä vaan ja viis veisata hinnoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisin joku sikarikas, olisi kiva tietää miltä tuntuu mennä kauppaan ostamaan ihan mitä vaan ja viis veisata hinnoista.
vähän harmittais kun palaisit takasin omaas elämääs.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisin joku sikarikas, olisi kiva tietää miltä tuntuu mennä kauppaan ostamaan ihan mitä vaan ja viis veisata hinnoista.
vähän harmittais kun palaisit takasin omaas elämääs.![]()
![]()
Kuinka niin? Mun elämä on ihan hyvää.