J jelppiä Vieras 29.11.2011 #1 millainen auto tuo on ajo-ominaisuuksiltaan? Mitä hyviä puolia on autossa ollut? Entä vähemmän hyviä? Onko tarvinnut paljon huollossa käyttää? Entä bensankulutus?
millainen auto tuo on ajo-ominaisuuksiltaan? Mitä hyviä puolia on autossa ollut? Entä vähemmän hyviä? Onko tarvinnut paljon huollossa käyttää? Entä bensankulutus?