Jos sinulla on tai on ollut Citroen Xsara, niin.....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jelppiä

Vieras
millainen auto tuo on ajo-ominaisuuksiltaan? Mitä hyviä puolia on autossa ollut? Entä vähemmän hyviä? Onko tarvinnut paljon huollossa käyttää? Entä bensankulutus?
 

Yhteistyössä