Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos jäät äitiyslomalle tämän vuoden puolella, niin se on 2008 verotuksen mukaan. Jos ensi vuonna, niin sitten 2009 mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Åbo on paksuna - tai ainakin pian on
Suuri salaisuus alkaa paljastua, hähääää...
Alkuperäinen kirjoittaja tietäväinen:huomionhakua vaan
Alkuperäinen kirjoittaja tietäväinen:huomionhakua vaan
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Åbo on paksuna - tai ainakin pian on
Suuri salaisuus alkaa paljastua, hähääää...
Aattelin paksuuntua aikaisintaan joskus syyskuussa, jos silloin tuntuu siltä. Siihen asti ehkäisen hyvin tehokkaasti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Niin ihanan suunnitelmallista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Niin ihanan suunnitelmallista![]()
Eikö olekin?
Pakko suunnitella siten, että tulisi sopivaan saumaan opiskelua ajatellen. Ei kesken lukukautta.
Alkuperäinen kirjoittaja jklop:mekin suunniteltiin tosi tarkkaan, mutta menikin keskenja toista kertaa ei ihan heti pystykään yrittämään, joten menee seuraavan vuoden puolelle ja 3kk myöhemmäksi jos tässä nyt joskus uudestaan raskautuiskin. Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jklop:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Niin ihanan suunnitelmallista![]()
Eikö olekin?
Pakko suunnitella siten, että tulisi sopivaan saumaan opiskelua ajatellen. Ei kesken lukukautta.
mekin suunniteltiin tosi tarkkaan, mutta menikin keskenja toista kertaa ei ihan heti pystykään yrittämään, joten menee seuraavan vuoden puolelle ja 3kk myöhemmäksi jos tässä nyt joskus uudestaan raskautuiskin. Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja jklop:Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jklop:mekin suunniteltiin tosi tarkkaan, mutta menikin keskenja toista kertaa ei ihan heti pystykään yrittämään, joten menee seuraavan vuoden puolelle ja 3kk myöhemmäksi jos tässä nyt joskus uudestaan raskautuiskin. Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.
Tiedän ettei aina mene kuten itse haluaisi, mutta ei se minua silti suunnittelemasta estä. Ja aika usein suunnitelmat myös toteutuvat, ystäväni "tilasi" huhtikuussa syntyvän tyttövauvan kesällä -08 ja synnytti tyttövauvan huhtikuussa -09 :heart:
Toivon, että saatte pian vauvan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja m:Mut ap, onnea yritykseen, sitten kun se oikea aika on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niioikke:Alkuperäinen kirjoittaja jklop:Aina ei mene niin kuin itse haluaisi.
Niin, kun Åbollakin tota ikää jo alkaa olemaan lapsen tekoon...ei mikään "teiniäiti" enää, vaikka jutuista vois toisin päätellä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Aattele, jos ollaan samaan aikaan tiineinä?