jos tuo kakara ei lopeta tuota lyömistä,niin minä lyön sitä takaisin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirun äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirun äiti

Vieras
ihan oikeesti. olen raskaana ja tuo kusipää kävi lyömässä täysin aiheetta isoilla kovilla puuhelmillä suoraan mahaa, sattu ja jäi punaiset jäljet sit se vitun idiootti vielä haukkuu mua! no kyllä haukuin takaisin, vittu vituttaa kun toi ei perkele mitään opi! mä en kestä olla mikään helvetin nyrkkeilysäkki! mulle riittää! jos ei lopu tää niin saa kyllä oikeesti lapsi lähteä sumaan johonkin muualle. mä olen niin vitun täynnä kun kakara ei opi edes sitä että EI saa lyödä! ei oo paljon vaadittu että yks asia menis jakeluun! mä oon nyt niin niin ärtynyt ja vihanen että ei oo tosikaan. millä helvetin oikeudella tuo ketään lyö?

2vuotta sillä on ollut käytössä jäähynurkka,aina on pitänyt anteeksi pyytää. kukaan meidän perheessä ei käytä väkivaltaa. jokaikinen tavara millä tuo on lyönyt on lähtenyt varastoon joksikin aikaan. aina saanut paljon huomiota ja hellyyttä ja rakkautt. aina selitetty asiat että miksi ei saa jotain tehdä ja miltä se tuntuu. mutta mikään ei riitä eikä tehoa! joten ensi kerralla ku se tulee mua lyömään läpsäisen takasin jos perkele se sitten tajuais että ei ole kivaa kun lyödään!

vittu jos se nyt aiheutti tällä vaaraa pikkusisareleen niin sai tasan olla vika kerta! :kieh:

tule asuu tuon pirun kanssa ja tule itse ottaa nyrkistä osumia raskaana ollessa! kaiken lisäksi työpäivän päätteeksi väsyneenä! se on päiväkodissakin ryhmänsä vaikein tapaus!

ja vihaisena mitä itäisikö kehua lasta joka ei opi että ei lyödä, ah niin ihana lapsi, aina nyrkit pystyssä jos asiat ei suju sen toiveien mukaan,eikä MIKÄÄN saa sitä lopettamaan!

Jos lyöt lastasi mä tuun lyömää sua!Oletpa rakastava äiti!Ja joo meillä erittäin hankala adhd poika ja silti en iki maailmassa käyttäisi tollasta kieltä lapsestani!Ja lisää vaa pukkaat maailmaan...Lapsi ei ole syntyessään paha,joten katoppa peilii!!

vaikka saankin nyt virtuaalisesti turpaan niin uskallan silti todeta ettei lapsi itsessään ole "paha"...jossain mättää jos noin käyttäytyy,en nyt tarkota että automaattisesti kotona olis häikkää mutta jostain tuo käytös kertoo.
toivottavasti saat pidettyä homman hanskassa

tää ei oo provo,mä olen todella vihainen! se on kohta 4v ja VARMASTI tajuaa mikä on väärin! kuka helvetti jaksaa kymmenen kertaa joka päivä samaa paskaa. kaikkien mun tuttujen muksut jos ne edes lyö niin tosi harvoin, ei joka päivä! oikeesti ei kukaan nauti tollasen kanssa elämästä. nyt sitten vielä saa lähteä jonnekkin päivystykseen kuunteluttaa sydänäänet ja tarkistuttaa että ei ole tullut vahinkoa vauvalle.

miten hemmetissä tosta lapsesta on kaiken sen kärsivällisyyden rakkauden ja rajojen asettamisen jälkeen tullut tuollainen! toiset heittäytyy maahan huutaa niin tuo lyö!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tää ei oo provo,mä olen todella vihainen! se on kohta 4v ja VARMASTI tajuaa mikä on väärin! kuka helvetti jaksaa kymmenen kertaa joka päivä samaa paskaa. kaikkien mun tuttujen muksut jos ne edes lyö niin tosi harvoin, ei joka päivä! oikeesti ei kukaan nauti tollasen kanssa elämästä. nyt sitten vielä saa lähteä jonnekkin päivystykseen kuunteluttaa sydänäänet ja tarkistuttaa että ei ole tullut vahinkoa vauvalle.

miten hemmetissä tosta lapsesta on kaiken sen kärsivällisyyden rakkauden ja rajojen asettamisen jälkeen tullut tuollainen! toiset heittäytyy maahan huutaa niin tuo lyö!!!!!!!
mites jos vaikka annat lapsen sijaisperheeseen?ei 4 v:llä voi niin paljoo olla voimia,mitä sä annat ymmärtää..

joo en mä tällä hetkellä tunne YHTÄÄN POSITIIVISTa tunnetta tota kohtaan! mutta kaikkeni olen sen eteen tehny. mä en edes jaksa enään yrittä toi on aina ollut 100kertaa hankalampi ku yhdenkään mun ystävän lapsi,aina. ja jos mikään normaali konsti ei tota lopeta niin mikä helvetti sitten????????

Kun mä odotin meidän kolmosta, kakkonen oli silloin 2,5v.. se oli tosi mustasukkainen tulevasta vauvasta, saattoi tulla ja potkaista mahaa.. mutta jos mä olisin lähtenyt mukaan siihen kiukutteluun, uskoisin että tilanne olis vaan pahentunut.. ei tullut edes mieleen että voisin lastani lyödä :( Jospa sunkin lapses on vaan mustasukkainen tulevasta vauvasta? Anna aikaa, huomio, kerro hälle mitä isot saa tehdä, mut vauvat ei.. laita hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi, ota syliin, halaa, lue kirjoja, huomaa.. oikeesti, mun mielestä tuo kuullostaa vaan huomion haulta ja hyväksynnän hakemiselta..
tsemppiä :hug:

Joku aika sitten poika potkas mua naamaan niin että huuli aukes ja siitä tuli ihan kunnolla verta. Kyllä se säikähti niin pirusti ettei ole potkassut toista kertaa. En minäkään takas potkinut. Ei se ainakaan auta vaikka mieli on tehnyt monesti. Mielummin pois siitä tilanteesta sillon.

joo en mä tällä hetkellä tunne YHTÄÄN POSITIIVISTa tunnetta tota kohtaan! mutta kaikkeni olen sen eteen tehny. mä en edes jaksa enään yrittä toi on aina ollut 100kertaa hankalampi ku yhdenkään mun ystävän lapsi,aina. ja jos mikään normaali konsti ei tota lopeta niin mikä helvetti sitten????????

Jos vaikka neuvolan kautta hakisitte apua lasten psykiatrilta. Ei se paljon ota, mut saattaa olla just se oikee reitti teidän parempaan vointiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

mites jos vaikka annat lapsen sijaisperheeseen?ei 4 v:llä voi niin paljoo olla voimia,mitä sä annat ymmärtää..

ap sais antaa kyllä tulevankin lapsen sijaisperheeseen, jos noin vähän lapsestaan välittää...

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
ap sais antaa kyllä tulevankin lapsen sijaisperheeseen, jos noin vähän lapsestaan välittää...

Joskus se lapsi vituttaa niin, että pää meinaa räjähtää. Tai mua ainakin.. Ja silloin mä oon valmis vaikka myymään tuon esikoiseni. Esikoinen on erityislapsi, ja välillä niin !"##¤¤#¤%¤% raivostuttava.

Huh. Kylläpä puhut rumasti lapsestasi. Jos tämä ei ole provo niin suosittelen kyllä ottamaan pikaisesti yhteyttä vaikkapa kasvatus ja perheneuvolaan. Jossainhan teillä mättää ja pahasti.
Oletko ajatellut että lapsesi voisi olla turhautunut ja väsynyt hoitopäivän jälkeen ja purkaa sen sitten kotona.
Varo mitä toivot, saattaa olla että toive toteutuu. Ei kukaan lapsi tai aikuinen ole sisimmiltään paha, joku on vaan saanut sellaisen puolen esiin.
En voi kun ihmetellä mitä perheestänne tulee kun vauva syntyy... kun nyt on jo noin vaikeaa. Mitäs sitten kun tämä esikoisesi saa sisaruksen ja mustasukkaisuus iskee? Hae apua ennen kuin teet jotain peruuttamatonta. Nimimerkkini ei tarkoita että minulla olisi enkelimäisen kiltti lapsi vaan oikeasti enkelilapsi joka kuoli kohtuun ennen syntymäänsä, olisin tehnyt mitä vain että olisin saanut hänet pitää, vaan minulta ei kysytty mitä haluan. Ole kiitollinen lapsestasi.

No niin jeesustelijat, pistäkääpäs se sädekehä naulakkoon ja laskeutukaa alas pilven reunalta. Ap:lla paloi hihat ja purkaa sitä tänne, kiva että teillä muilla ei koskaan kärvähdä päre. Ja joskus muuten se hyvin ajoitettu vastapallo on äärettömän tehokas. Jotkut lapset vain yksinkertaisesti ajavat tilanteen siihen että luunappi on oikeasti paikallaan tai niska-perse otteella poistaminen tilanteesta. Mutta sen kanssa pitää muistaa että jos ei tehoa ekalla kerralla, ei tehoa tokallaan ja toiste on turha käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

Joskus se lapsi vituttaa niin, että pää meinaa räjähtää. Tai mua ainakin.. Ja silloin mä oon valmis vaikka myymään tuon esikoiseni. Esikoinen on erityislapsi, ja välillä niin !"##¤¤#¤%¤% raivostuttava.

Niillä jotka älähtävät jos purkaa negatiiviset tunteensa joko ei ole oikeasti todella vaativaa lasta tai sitten puhuvat paskeeta. Meidän kakkonen on pieni perkele enkelin valeasussa. Se ei vähennä mun rakkautta lasta kohtaan millään muotoa mutta välillä olen kyllä pihalla pomppimassa tasajalkaa ja huutamassa kaikki ärräpäät jotka osaan. Sitten on taas helpompi kohdata se lapsi joka ilmeisesti jäsentää maailman mahdollisimman hankalasti ja on vielä tunne-elämältään äärimmäisen herkkä. Sekä hyvin, _hyvin_ temperamentikas.

Yhteistyössä