Alkuperäinen kirjoittaja minä:lapsi on vanhempansa peilikuva.siinä syy miksi lyö ja käyttäytyy kuten käyttäytyy
Älä puhu puppua tai sitten mulla on 3 peilikuvaa ja jokainen täysin erilaisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:lapsi on vanhempansa peilikuva.siinä syy miksi lyö ja käyttäytyy kuten käyttäytyy
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:No niin jeesustelijat, pistäkääpäs se sädekehä naulakkoon ja laskeutukaa alas pilven reunalta. Ap:lla paloi hihat ja purkaa sitä tänne, kiva että teillä muilla ei koskaan kärvähdä päre. Ja joskus muuten se hyvin ajoitettu vastapallo on äärettömän tehokas. Jotkut lapset vain yksinkertaisesti ajavat tilanteen siihen että luunappi on oikeasti paikallaan tai niska-perse otteella poistaminen tilanteesta. Mutta sen kanssa pitää muistaa että jos ei tehoa ekalla kerralla, ei tehoa tokallaan ja toiste on turha käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ei 4 v:llä voi niin paljoo olla voimia,mitä sä annat ymmärtää..
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lyömisestä tulee meillä pelikieltoa tai muun mieluisan asian eväämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
Väkivallalla vastaaminenko väkivaltaan auttaa? Kaiken lisäksi laitonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
antaisitko siis tälläisen neuvon päiväkotiinkin?
Alkuperäinen kirjoittaja pirun äiti:ihan oikeesti. olen raskaana ja tuo kusipää kävi lyömässä täysin aiheetta isoilla kovilla puuhelmillä suoraan mahaa, sattu ja jäi punaiset jäljet sit se vitun idiootti vielä haukkuu mua! no kyllä haukuin takaisin, vittu vituttaa kun toi ei perkele mitään opi! mä en kestä olla mikään helvetin nyrkkeilysäkki! mulle riittää! jos ei lopu tää niin saa kyllä oikeesti lapsi lähteä sumaan johonkin muualle. mä olen niin vitun täynnä kun kakara ei opi edes sitä että EI saa lyödä! ei oo paljon vaadittu että yks asia menis jakeluun! mä oon nyt niin niin ärtynyt ja vihanen että ei oo tosikaan. millä helvetin oikeudella tuo ketään lyö?
2vuotta sillä on ollut käytössä jäähynurkka,aina on pitänyt anteeksi pyytää. kukaan meidän perheessä ei käytä väkivaltaa. jokaikinen tavara millä tuo on lyönyt on lähtenyt varastoon joksikin aikaan. aina saanut paljon huomiota ja hellyyttä ja rakkautt. aina selitetty asiat että miksi ei saa jotain tehdä ja miltä se tuntuu. mutta mikään ei riitä eikä tehoa! joten ensi kerralla ku se tulee mua lyömään läpsäisen takasin jos perkele se sitten tajuais että ei ole kivaa kun lyödään!
vittu jos se nyt aiheutti tällä vaaraa pikkusisareleen niin sai tasan olla vika kerta! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
Varmasti antaisin jos meidän lapset siellä löisivät tai alkaisivat riehumaan ja satuttamaan muita! Ihan varmasti antaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
No mikä ratkaisu tuo tukasta vetäminen on? Onko esim. miehelläsi lupa kiskoa sinua tukasta, jollet muuten usko häntä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
No mikä ratkaisu tuo tukasta vetäminen on? Onko esim. miehelläsi lupa kiskoa sinua tukasta, jollet muuten usko häntä?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
ehkä minä en käyttäydykään niin että tarvitsisi kiskoa tukasta...olisiko siinä ero?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
ehkä minä en käyttäydykään niin että tarvitsisi kiskoa tukasta...olisiko siinä ero?
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
Varmasti antaisin jos meidän lapset siellä löisivät tai alkaisivat riehumaan ja satuttamaan muita! Ihan varmasti antaisin.
jotkut osaa jotkut ei.
maailamassa ei ole yhtään lasta joka tarvii väkivaltaa oppiakseen.
ja onko toi omilla aivoilla ajattelu niin vierasta että kyetä ymärtämään mistä se lasten agressiivisuus johtuu. mitä se väkivallalla opettaminen auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
lässyti lässyn lää...
käyttäydyt siinä vaiheessa kun revit tukasta. HALOO...
välähtikö?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:täällä taas täydelliset vanhemmat antavat neuvojaan! Ettekö ymmärrä, että joskus voi hermot mennä totaalisesti. Jos puhe, jäähypenkki, lelujen pois otto ym. ei tehoa nappase tukasta kiinni!
jotkut osaa jotkut ei.
maailamassa ei ole yhtään lasta joka tarvii väkivaltaa oppiakseen.
ja onko toi omilla aivoilla ajattelu niin vierasta että kyetä ymärtämään mistä se lasten agressiivisuus johtuu. mitä se väkivallalla opettaminen auttaa.
ja kaikki maailman lapset on samanlaisia syntyessään ja kasvaessaan ja ne saa kasvatettua samassa muotissa...ei kun sädekehä vaan pään päälle täydellisyydet!