V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
Mun lapsoset on kaksikielisiä, joten mä olen sekä mamma että äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
näin meilläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
näin meilläkin
Samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
näin meilläkin
Samoin
Samma här! Äiti olen, mutta lähemmin mamma... kuten oli supisuomalainen äidinäitinikin... Mutta miehelleni en todellakaan mamma!
Mut mun mies haluaa olla sekä ruotsiksi että suomeksi pappa.![]()
Tycker likadant,ordet äiti passar inte till dig....Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
näin meilläkin
Samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja Kvack:Ursäkta. Är van vid att tala om mig själv som "mamma" eftersom mina barn tilltalar mig med ordet mamma. Tycker inte alls om finska ordet "äiti", passar inte mig alls.
näin meilläkin
Samoin
Mut mun mies haluaa olla sekä ruotsiksi että suomeksi pappa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Mut mun mies haluaa olla sekä ruotsiksi että suomeksi pappa.![]()