Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja Turkin-lomilla brittivauvat ja -lapset tunnistaa punaisesta, palaneesta, kesivästä ihosta :|
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Tuli muuten mieleen että Åbon kuvailema lapsi voisi hyvin olla meidän keskimmäinen (2-v) sillä erotuksella että minä vaan juoksisin perässä äänijänteitäni venytellen ja desibelirajoja rikkoen.... :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Ja ma kerron, etta meidan naapuri otti tanaan aurinkoa 3kk:n ikaisen vauvansa kanssa. Vauvalla oli lyhythihainen body, ei hattua eikä varjoa. Auringonotto kesti n. kolme tuntia.
T: naapurikyyla
Voi vauvan parkaa, ei kyllä olis itelle tullu mieleen pitää vauvaa suorassa auringonpaisteessa :/ Mulle itellekin tulee migreeni liiasta auringon ottamisesta...jotkut ei vaan ajattele..
Mä en uskaltanu meidän 9kk ikäistä viedä päivällä ulos ollenkaan. Täällä oli ainakin niin paahtava kuumuusa ja pelkäsin et lapsen iho palaa. Myöhemmin ku pahin paahde vähän hellitti niin käytiin pihalla. Mut lakki on aivan ehdoton ja ohkast vaatteet.
Kiljun isommillekki koko ajan et lakkipäähän ja juokaa juokaa. Pelkään auringonpistosta ja ihanpalamista ku ruttoa. (liikaa itsellä lapsuudesta kokemusta)
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Kerro lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jos viitsisin, niin kertoisin teille mitä näin tänään vaatekaupassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Löytykö mitään shopattavaa? Mä tein vaan heräteostoksena uuden kaulaketjun riipukseen ja uuden kelttiläisen sormuksen... Surkeet vaate- ja kenkävalikoimat. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:...mutten taida viitsiä, koska tiedän jo mitä siitä seuraa: olen kamala nipo, kyylä, vihaan kaikkien muiden lapsia paitsi omiani, jne :snotty: tai vaihtoehtoisesti provoilen.
Silläkin uhalla voisin kertoa teille tositarinan siitä, miten äiti (suht koht iäkäs, ei teiniäiti koska sitä joku kuitenkin kysyisi) oli noin nelivuotiaan poikansa kanssa ostoksilla, ja antoi lapsensa koskea ihan joka ikiseen vaatteeseen. Näki, miten poika tiputti lattialle kymmenkunta sukkaparia, muutaman vyön, paitoja henkareineen ja hiuskoristeita, muttei tehnyt mitään. Ei puuttunut asiaan, kun poika meni palosammuttimen kimppuun ja katseli muualle kun myyjä kävi sanomassa ettei siihen saa koskea. Ei välittänyt, kun lapsi meni kassatiskin taakse ja henkilökunnan tilaan, eikä reagoinut siihenkään kun poika kätteli mallinukkea sillä seurauksella että nukelta tipahti koko käsi lattialle.
Voisinpa mainita vielä siitäkin, että kaiken aikaansaamansa tuhon lisäksi äiti & poika eivät edes ostaneet kyseisestä liikkeestä mitään, mutta sitä te nyt ette ainakaan uskoisi, vaikka näin kävi, eikä se minun vikani ole
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Ja ma kerron, etta meidan naapuri otti tanaan aurinkoa 3kk:n ikaisen vauvansa kanssa. Vauvalla oli lyhythihainen body, ei hattua eikä varjoa. Auringonotto kesti n. kolme tuntia.
T: naapurikyyla
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:Mä aina ihmettelen, et miten täällä palstalla aina on juttua et kaupoissa käy kauheita kauhukakaroita. Minä kun en ikinä (!) ole törmännyt. Ja olen elämäni aikana ihan kiitettävästi kierrelly kauppojatai sit en vaan huomaa. Ei pitäis siitäkään johtua et omani olis ne kauhut, mä ku komentelen kyllä kun aihetta näen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Kiitos tarinasta kuitenkin![]()
Mä jäin miettimään omaa ostoskäyttäytymistäni ja sitten tuli ajatus, että miten jollain voi olla aikaa seurailla toisia ihmisiä kaupassa? Tykkään itsekin ihmisten seurailusta ja katselusta, mutta kaupassa olen varmaankin vain niin tavaroiden ja ostoslistani lumoissa, etten ehdi muita asiakkaita katselemaankaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Alkuperäinen kirjoittaja RumPus:jos näin todella tapahtui,vauva sai takuulla jo palovammoja ja auringonpistoksen..
Voi olla. En tieda. Joka tapauksessa ihan normikaytanto taalla, Englannissa, etta vauvoja/pikkulapsia ei millaanlailla suojata auringolta.
Alkuperäinen kirjoittaja mancunian:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Kerro lisää.
Kauniisti muotoiltuna minun mielestani Britannian nuoriso on paasaantoisesti todella torkeasti kayttaytyvaa punaniskaporukkaa. Ja sitten ihan alkeellisimmat jutut... Vauvat suositusten mukaan kylvetetaan vaahtokylvyssa joka paiva ja alle 3veet juovat taysmaitoa.
Ja vaikka olen lapseton, niin silti nama tuntuu todellakin 20 vuoden takaisilta ohjeilta.