Jos ystäväsi tarjoaa sulle jotain ihan karmean makuista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huumekoira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen jo lapsena saanut sellaisen opetuksen, että jos otan syön loppuun, eli periaatteessa, oli pahaa tai ei niin syötävä on. Ja enhän mä ennen ottamista voi tietää sitä että onko kaverin leipomukset pahoja.. Onneks mun tuttavapiirissä/sukulaisissa kaikki on hyviä leipureita, paitsi anoppi :D
Ja riippuu tilanteesta, jos kaveri olis ihan mua varten tehnyt ruokaa eikä olis sitä mun mieliruokaani, niin kyllä mä ihan jo kohteliaisuuttani söisin vähän.Ja kiittäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ja jos tää nyt liittyy tuohon lapsi hyljeksi suklaapirtelöä, niin en mä siitä loukkaantunut olisi.

Lapset sanoo, aikuiset kärvistelee raaka tomaatti hampaissa :D (se oli vain esimerkki sit)

Niin. Mutta vaikeaa se on, sanoa, tai olla sanomatta, todella vaikea tilanne, ainakin mulle. :ashamed:

hmm, mä olen jotenkin hölmösti siinä käsityksessä että ne jotka tekevät todella karmeaa ruokaa johtuu siitä että eivät osaa tehdä ruokaa, eivät siis itsekkään pidä ruokaa hyvänä.. niin eivät kutsu vieraita syömään...

mulal ei oel ollut ongelmaa yhdenkään ruuan kanssa missään.. osaan olla kohtelais, syödä sen mitä tarjotaan ilman että mun tarvitsee tehdä siitä mitään numeroa

Aika monet vaan syö. Toisaalta pelottaa, että jos mä teenkin jotain pahaa ja kaveri ei sanoiskaan mitään, vaan söis vaan väkisin. Sekin ois must hirveetä. :( Sanois sit vaiks et HYI, niin mä ymmärtäisin, et ei taida mennä kuumille kiville.

Yhteistyössä