Jouduin tänään elvyttämään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No huh huh. Kyllä se DNR päätös tehdään vain jos elvytyksen jälkeen ei ole oletettavissa edes kohtalaista elämää, ja DNR päätös tehdään aina kahden eri lääkärin päätöksestä.

Lisäksi, DNR (elvytyskielto) tarkoittaa vain sitä, että sydämen pysähyksessä ei elvytetä, mutta esim. massiiviset vuodot tukitaan, ja tehdään kaikki muu tarvittava ihmisen elämän pelastamiseksi.

Hoitajana voin kertoa, että todella vanhoillekin määrätään vielä vaikka mitä tutkimuksiakin, vähän liiankin kanssa, ihan ns. loppuun asti.
Tiedän mitä esim Tropicamidesta aiheutuu mut niin vaan tehdään !
 

Yhteistyössä