Jouduttiin perumaan tuettu loma rahapulan takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
harmi :(

vinkiksi muuten teille ja muille, että jatkossa kannattaa omavastuuosuuteen kysyä kirkon diakonialta apua. meille diakonia maksoi melkein koko omavastuuosuuden.

[QUOTE="vieras";27176716]Kurja juttu :( Mutta olisit vaan varannut sen loman ja lähtenyt ilman miestä. Ymmärrän yrittäjän vaimona ettei mies voi tai halua tai ei kannata ottaa lomaa aina kun mä haluaisin, mutta ei sen tarvii silti mun elämää rajoittaa niin etten koskaan pääsisi minnekään. Kyllä sinäkin saat aikuisena ihmisenä päättää omista menoistasi.[/QUOTE]

Ei mulla ole rahaa maksaa tuota.. Tai kait olisin voinu sit lainata ja maksaa. En tiiä. En halua/jaksa lähteä yksin tuonne. Ei se sit ole mulle enää lomaa.

Miehellä jäi viikko kesälomaakin pitämättä joten kyllä tiedän ettei niitä lomia aina noin vain järjestetä mutta tuo 5 pv ei olis ollu mahdotonta (sen verran hyvin tiedän miehen työtilanteen) .

[QUOTE="jonna";27176749]harmi :(

vinkiksi muuten teille ja muille, että jatkossa kannattaa omavastuuosuuteen kysyä kirkon diakonialta apua. meille diakonia maksoi melkein koko omavastuuosuuden.[/QUOTE]

En usko että meille maksaisi. Nettotulot sen verran hyvät. Mutta menot sitte mitotettu turhan yläkanttiin. Joten ei sitä ylimääräistä jää.

Ei sitten lähdetä sinne lomalle . Mies ei vaan halua. Sano syyksi ettei jaksa ite (eikä muka lapsetkaan) maata viittä päivää kylpylässä toiseksi sitten se että siellä oli joka päivälle jotain pakollista ohjelmaa ja sitte vielä tuo raha. Ja neljäs syy oli ettei saa järjestettyä lomaa.

Tuetulla lomalla on järjestetty joka päivälle ohjelmaa, mutta osallistumispakkoa ei todellakaan ole. Olemme lomillamme osallistuneet niihin, jotka meitä ovat kiinnostaneet, eikä todellakaan joka päivä, eikä kukaan ole kysellyt perään.

Me maksoimme omavastuuosuuden vasta sitten kylpylästä poislähtiessämme... Mukana piti olla lappunen, joka kattoi suurimman osan maksusta ( meillä loman myönsi ammattiliitto).