Joulu yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tämä ei ole vieläkään provo.. :O

Mä luotan mieheen. Se pitää hyvää huolto vauvasta ja esikoisesta, anoppi myös. Meillä on vain olllut niin suuria riitoja tässä että en vain halunnut soittaa ja vain riidellä. Vauva pärjää sillä korvikkeella kyllä, mä vaan pelkään etten pysty imettämään kun tulevat takasin.

Ja joo, puhuttiin pari tuntia puhelimessa äsken - kaikki voi hyvin, saatiin käsiteltyä riita, ja tulevat huomen aamulla kotio. Harmittaa pilalle mennyt jouluaatto, mutta onneksi nyt on vielä muutama pyhä, eli huomenna uusin voimin päivään..

Me vain ollaan niin hiton.. Ylpeitä kummatkin. :/ Tiedetään ainakin mitä ensi jouluna ei tehdä...

No hyvä että saitte puhuttua, sääli vaan et teidän kaikkien joulu meni pilalle. Erityisesti harmittaa teidän lasten puolesta, heidän takiaan olus edes toisen pitänyt niellä ylpeytensä..

Kaikkea hyvää teille, ehkä opitte tästä jotain kuitenkin..

No hyvä että saitte puhuttua, sääli vaan et teidän kaikkien joulu meni pilalle. Erityisesti harmittaa teidän lasten puolesta, heidän takiaan olus edes toisen pitänyt niellä ylpeytensä..

Kaikkea hyvää teille, ehkä opitte tästä jotain kuitenkin..

Nojoo, elämää tää vain on. Välillä pitää vain riidellä että tajuaa mikä on tärkeää, tiedätkö?

Ja ONNEKSI lapset on kummatkin alle 2v, eikä mitään ymmärrystä että on ollut joulu + paljon sukulaisia ympärillä antamassa herkkua. :)

Huomenna miehen suku juhlii virallisesti vasta joulua, eli päästään vielä yhdessä juhlimaan jos tekee mieli. Itellä tänään oli se joulu, joten kurjaa olla yksin.

Kiitos sulle kuitenkin :) Kyllä opittu on paljon!!

rankka yö oli, avasin haarukkani 2 miehelle. samaan aikaan, toinen laitto ykköseen, toinen kakkoseen, ja samaan aikaan :O

ukko kun tulee takas, saa pitää lapset, ja tähän kotiin ei häne enää ikinä tule!

[QUOTE="hmm";29372157]Miten voit antaa noin helposti anteeksi miehellesi? Mä en puhuis ukolle vuoteen jos se jotain tollasta mulle tekis.[/QUOTE]

Ei ole mitään vielä annettu anteeksi. Ollaan puhuttu ja rauhotuttu. Kohta tulevat kotiin, syödään, laitetaan lapset päiväunille ja jutellaan. En mä pitkään aikaa voi unohtaa tätä joulua ja "vaan" antaa anteeksi, mutta jostain se on kai alotettava. Ei haluta erota, koska pitkään meillä meni hyvin, nyt on vain jostain syystä kasautuneet riidat ja ei tiedetä mistä se johtuu.

Itse vietän ensimmäistä joulua yksin. Kaikille muille juhlapyhille ihan sama mutta joulu on aina ollut se tärkein yhdessäolon aika. Odotin että pääsemme jo aatonaattonasuuren porukan kanssa järjestelemään ruokia,lahjoja kuusen koristelua ja kaikkea mitä jouluun kuuluu. Soitin äidilleni kysyäkseni mitä vielä tarvitsemme jotta voin viedä mennessäni. Erehdyin soittamaan... Hän oli jälleen umpihumalassa. Haukkui minut sen miljoonannen kerran. Tätä on kestänyt jo monta monituista vuotta,mutta aina olen antanut anteeksi koska hän on menettänyt elämässään paljon ja tunnun olevan ainoa ihminen kelle hän voi purkaa. Nyt en vain jotenkin kestänyt sitä. Miksi juuri ennen H-hetkeä.. Hän on joulun ollut raittiina,mutta en osallistunut juhliin,vietin sen yksin. Haudoilla käynti lohdutti. En tiedä miten kukaan voi löytää yksinäisestä joulusta hyvää,olen täältä yrittänyt etsiä kohtalotovereita ja haluan omasta puolesta toivoa kaikille hyvää oloa kaikesta huolimatta