<<Täällä esitettiin hyvä arvio, että noin yksi tuhannesta naisesta hyväksyy ex:n . Asia on vain nyt niin, että tasapainoinen ja salliva käytös on unta nykyään. Tässäkin tapauksessa miestä viedään kohta kuin litran mittaa.
Ottaa kaaliin tuo yleistys. ""Yksi tuhannesta naisesta hyväksyy exän"". Kai olen sitten poikkeus, vai mistä nelikymppisenä edes löytäisi kumppanin, jolla ei olisi liutaa exiä?
Rajani menee kuitenkin myös siinä, että JOS minä olen nykyinen, niin oletan kyllä, että joulu vietettäisiin minun kanssani. Ja exien lauma(t.... myös minun exieni) eivät olisi viettämässä samoja joulunpyhiä samassa talossa.
Mies, vastaapa nyt rehellisesti, hyväksyisitkö MUKA ITSE sen, että nykyinen vaimoisi/naisesi toisi teidän perheenne jouluuun oman exänsä; sinun pitäisi lähteä vaikka muualle tai saisit toki olla mukanakin. Vaimosi/tyttöystäväsi saunoisi exänsä kanssa, lapsen mukanan, ja jos panettaisi niin panisi exäänsä. Tosin pariin viimevuoteen ei ole panettanut... En meinaan takuulla usko, että sinä olisit ""sujut"" tuollaisen exän kanssa?