V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";22100505]Entä jos itse astuu anopin saappaisiin. 20-30 vuoden kuluttua omat lapset ovat aikuisia. Jos lapset sitten yht'äkkiä ilmoittavatkin, että haluavatkin viettää joulunsa oman perheen kesken, niin miltä se itsestä tuntuisi. Itse on pitää niitä jo aikuisia lapsiaan omana perheenään. Ja kun on tottunut niihin perhejouluihin, niin ei se ole kovin mukavaa yksin viettää jouluja.[/QUOTE]
Minä olen jo niissä saappaissa. Molemmat lapseni haluavat rakentaa oman joulunsa ruokineen, koristeineen kaikkineen. Minusta se on just hyvä. Tänä jouluna on vauvakin kuvioissa.
Omasta tahdostaan käyvät joulun aikaan syömässä meillä ja näin on hyvä. Tykkään olla muutenkin itsekseni, eikä musta ole kiva kulkea kylissä tai tässä tapauksessa tuttujahan nuo ovat.
Rajansa kuitenkin kaikella.
Minä olen jo niissä saappaissa. Molemmat lapseni haluavat rakentaa oman joulunsa ruokineen, koristeineen kaikkineen. Minusta se on just hyvä. Tänä jouluna on vauvakin kuvioissa.
Omasta tahdostaan käyvät joulun aikaan syömässä meillä ja näin on hyvä. Tykkään olla muutenkin itsekseni, eikä musta ole kiva kulkea kylissä tai tässä tapauksessa tuttujahan nuo ovat.
Rajansa kuitenkin kaikella.