Heippa! :wave:
Mä en nyt sitten jostain syystä pääse ollenkaan yhteisöön :kieh: Enkä siis pääse hyväksymään uusia jäseniä, että esim. pystyisin liittymään sinne toisella nimimerkillä
Kiitoksia kovasti kaikille osanotoista mun mummin Alzheimerin taudin suhteen! :flower: Eipä taida hänellä vielä kovin paljon oireita, en sen tarkemmin vielä tiedä... Nyt hänellä kuitenkin on siihen lääkitys, toivottavasti ne auttaisivat, eikä tauti kovin pian pääsisi pahenemaan.
Danjuska: Voi kamalaa sukulaisesi kohtaloa

Toivottavasti hän siitä selviäisi! :hug:
Danjuska ja Peppi: Todella ikävää kuulla, että teidänkin mummunne sairastavat
Ametisti: Todella kiva oli kuulla teidän kuulumisia pitkästä aikaa!

Toivottavasti teillä jo vihdoin olisi sairastelut takanapäin! :hug:
Kaiza: Joonaksella oli jokin aika sitten vaihe, että puri jonkin verran, mutta se on nyt vaihtunut siihen, että nipistelee silloin tällöin

Niin ja kyllä täälläkin kitistä osataan, varsinkin silloin jos on väsy ja nälkä yhtäaikaa, niin silloin ei kyllä mikään ole hyvin
Siru: Joonas on nyt kaksi yötä nukkunut uudessa jatkettavassa sängyssä, jonka muuten aivan itse kokosin alusta loppuun, mies vaan vähän viimeisteli kiristämällä ruuvit

Oikein hyvin on onnistunut nukkuminen siinäkin, ekana yönä pari kertaa alkoi vähän itkemään, mutta nukahti samantien takaisin, kun mies hänet kävi peittelemässä. Yhdeksän jälkeen sitten pirteänä käveli meidän makuuhuoneeseen

Viime yönä tepsutteli jo puoli kuuden aikaan meidän makuuhuoneeseen ekan kerran, mutta jatkoi heti uniaan, kun vein hänet takaisin omaan sänkyynsä. Nukkui sitten vielä melkein yhdeksään ja tuli vielä hetkeksi mun viereen pötköttelemään =) Iltaisin ja päiväunille mentäessä voi kerran-pari tulla pois sängystä, mutta aika pian sinne kyllä sitten rauhoittuu.
Peppi: Enpä mäkään melkein koskaan mene aamupäivisin ulos Joonaksen kanssa, vaan vasta sitten päiväunien jälkeen, joten turhaan podet huono äiti -oloa
Mukavaa matkaa taas kaikille reissailijoille ja
Tanskuliinin kuulumisia odotellaan täälläkin! :wave: Me lähdetään mökille taas sunnuntaina ja ollaan torstaihin asti. Maanantaina tulee mun vanhemmat siellä käymään, kun palaavat sukujuhlilta Pohjanmaalta (Oulaisista muuten, terkkuja vaan
Danjuskalle 
) Mekin oltaisiin niille voitu osallistua, mutta ei oikein kiinnostanut niin kauas lähteä... Torstaina mökille tulee sitten mun kaveri miehensä kanssa viikonloppuvuokralaisiksi
Tänään meinasin käydä pankissa uusimassa pankkikortit, passikuvassa ja sen jälkeen ajokortin uusimassa, kunhan Joonas herää päiväunilta
Mukavaa päivää kaikille! B)
-Niiskuneiti ja Helmi 29+6, huomenna tasan 30!

-