juhlapohdintaa, auttakaas mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
järjestän kesäjuhlia terassilla, klo 13 lauantaipäivänä, oletatko saavasi lämmintä ruokaa? mä kun ajattelin tehdä voileipäkakkua ja jotain muuta pientä suolaista ja sitten makeeta...? entäpä klo 18, silloin ajattelin salaattijuttuja, niin et jokainen voisi koota mieluisan salaatin ja patonkia ja levitteitä ja jotain sipsutyylistä naposteltavaa ja sitten kakkua?? miltä kuulostaa?? =)

Jos koko päiväksi menen kylään, niin yleensä odotan jotain lämmintä ruokaa tarjottavan. Muuten varsinkin helteellä salaatit, voileipäkakut ym. on ihan paikallaan.

Jos aika antaa myöten, tekisin itse, muuten tilaisin hyväksi havaitusta konditoriasta itselle mieluisen :) Helppo ja etukäteen valmistuva on charlotta, esim. Kinuskikissan sivuilla (http: //www .kinuskikissa.fi/vaniljainen-mansikkakeikaus/?sliderpage=16&ref=1 poista välilyönnit) on ihan hauska muunnelma. Koristelua voi jatkaa vielä kermapursotuksilla ja muutamalla kokonaisella marjalla tarjoiluvadin reunalla. Ja käyttää voi hedelmiä/marjoja oman väriskaalan mukaan, esim. passionhedelmää täytteeseen ja karambolaa ja appelsiinia koristeluun tai kiiviä ja viinirypäleitä.

Yhteistyössä