Julia vai Juulia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Ikuisuus aiheeseen taas... Mietitty tytölle etunimeksi joko Julia tai Juulia nimeä. Kirjoitusasu miellyttää Juliassa enemmän, mut jotenkin aina tulee sanottu kahdella uulla eli Juulia. Onko silloin selvempi laittaa nimikin rehellisesti kahdella uulla...? Sit pitäis vielä keksiä tytölle toinen nimi, kolmas ois joka tapauksessa Johanna eli siihen väliin otetaan nimiehdotuksia vastaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miksi ihmeessä kolme nimeä? toimii tuo kahdellakin. Ja jos sanot joka tapauksessa Juulia, mielestäni niin kuuluu kirjoittaakin. =)

no lähinnä siks kun kahdella vanhemmalla tytölläkin on kolme. Perinteet ne perinteet... Mut kiva jos nimi tuntuu "toimivalta" näinkin :)

Mä kanssa valitsisin tuon Juulian. Julia nimeä on jo niin paljon.

Miten olisi esim. Juulia Anna Johanna, Juulia Niina Johanna, Juulia Jade Johanna.

Tuohon väliin sopii mielestäni jokin lyhyt ja ytimekäs nimi.

Mites olis Juuli? Itse en oikein välitä Juulia- tai Julia -nimistä kun ovat niin yleisiä, mutta Juuli kuulostaisi korvaan kivemmalta. Eikä tarviis kolmea nimeä; Juuli Johanna kävis hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mites olis Juuli? Itse en oikein välitä Juulia- tai Julia -nimistä kun ovat niin yleisiä, mutta Juuli kuulostaisi korvaan kivemmalta. Eikä tarviis kolmea nimeä; Juuli Johanna kävis hyvin.

Eikös Anna Hanskilla ole Juli-Nenna tytär. Ihana nimi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkuli:

Miten olisi esim. Juulia Anna Johanna, Juulia Niina Johanna, Juulia Jade Johanna.

Anna ois kiva mutta on jo vanhimmalla tytöllämme. Ollaan mietitty tässä perinnehengessä laittaa Eva toiseksi nimeksi mieheni mummon mukaan. Mut onkohan liian "töks"?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Anna ois kiva mutta on jo vanhimmalla tytöllämme. Ollaan mietitty tässä perinnehengessä laittaa Eva toiseksi nimeksi mieheni mummon mukaan. Mut onkohan liian "töks"?

Minusta se Eva sopii siihen väliin, jos valitsette sitten Julian eli

Julia Eva Johanna (tää on hyvä!)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minusta se Eva sopii siihen väliin, jos valitsette sitten Julian eli

Julia Eva Johanna (tää on hyvä!)

Kiitos, Peikkuli! Onneks tässä on vielä aikaa asiaa pohtia, eiköhän se nimikin saada päätettyä. :)

Tätä minäkin olisin ehottanut:)
Nätti nimi toi Juuli

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Eikös Anna Hanskilla ole Juli-Nenna tytär. Ihana nimi :)

Se on Juuli Nenna Linnea

Alkuperäinen kirjoittaja Vieterihäntähiiri:
Älä pilaa hyvä lasta rumalla nimellä.Julia/Juulia on ihan kamala,sori.

:headwall: :headwall:
Ei meidän neitiä ainakaan oo pilattu,vaikka Juliaksi onkin kastettu... :p

Meillä myös sanotaan Julia,niinkuin kirjoitetaan...
Jos tykkää sanoa sen kahdella uu-lla,niin Juulia-nimikin on nätti! :flower:

Yhteistyössä