Juonko liikaa alkoholia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deeku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

deeku

Vieras
Mulla menee viikonloppuisin normisti noin 6 annosta alkoholia. Yleensä silleen, että perjantaina 2 annosta (pieniä oluita), lauantaina kolme ja sunnuntaina yks. Onko normaalia mielestänne? (Mieheni mielestä ei).

Ei ole liikaa. Paitsi, jos et pysty olemaan ilman alkoholia aina välillä esim kuukauden päiviä tms. Tai jos juot tuon joka ikinen vkoloppu. En juo itse paljon ollenkaan. Joten täällä ei mikään juoppo ole hyvittelemässä kenenkään alkoholinkäyttöä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
no eikös toi oo ihan normaalin viikkokulutuksen rajoissa?siis mitä niitä suosituksia on.

naiselle 16 annosta viikossa

Jesus teitä, alan ymmärtää miksi täällä on yh naisia. Kun järjenkäyttö on tätä tasoa! Kun aivot ei toimi naisella, niin lähteehän se mies pois.

Onko 6 annosta liikaa... joo, on, olet alkoholisti, eikun katkolle!

no eikös toi oo ihan normaalin viikkokulutuksen rajoissa?siis mitä niitä suosituksia on.

Tätä mietinkin? En humallu juuri koskaan, paitsi lauantaisin lievästi, kun menee kolme putkeen. Yks tai kaks ei tunnu missään. Onko ongelmajuomisen kriteeri humaltuminen vai mikä? Mä oikeastikaan en osaa sanoa, onko kuusi annosta ongelma vai ei (viikolla en juo). Ehkä on, kun mies ei kerran tykkää.

Mikä sinun asenteesi tuohon viikonloppuiseen kaljan juontiin on? Voitko kuvitella olla ottamatta yhtään olutta tai vaikka vaan 1 saunaolsun? No on tuo minusta paljon jos täytyy joka perjantai se 6 olutta saada, että viikonloppu tuntuu viikonlopulta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Jesus teitä, alan ymmärtää miksi täällä on yh naisia. Kun järjenkäyttö on tätä tasoa! Kun aivot ei toimi naisella, niin lähteehän se mies pois.

Mitä tuo yksinhuoltajuus tähän liittyy?

Kyllä on ongelma jos ei voi olla ilman vaan joka viikonloppu on pakko vetää nuo.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:

Jos puhuisin kuin sinä + suhtautuisin alkoholinkäyttöön kuin sinä, olisin hyvin äkkiä yh. Mieheni kun ei pidä punaniskoista;)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Pystytkö olemaan juomatta? Jos et, niin sulla on ongelma.

Pystyn olemaan juomatta, raskausaikana en juonut pisaraakaan. Mutta nyt, kun lapset ovat jo isompia, en HALUA olla juomatta. Se on se ainoa pahe, jonka olen itselleni halunnut sallia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tätä mietinkin? En humallu juuri koskaan, paitsi lauantaisin lievästi, kun menee kolme putkeen. Yks tai kaks ei tunnu missään. Onko ongelmajuomisen kriteeri humaltuminen vai mikä? Mä oikeastikaan en osaa sanoa, onko kuusi annosta ongelma vai ei (viikolla en juo). Ehkä on, kun mies ei kerran tykkää.

Päättääkö miehesi myös kaiken muun elämässäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kokeile olla parit vkoloput juomatta. Jos se sujuu ongelmitta, en olisi kovin huolissani. Ehkä ei ole hyvä juoda ihan joka ikinen viikonloppu edes pieniä hiprakoita!

Yhteistyössä