D
deeku
Vieras
Mulla menee viikonloppuisin normisti noin 6 annosta alkoholia. Yleensä silleen, että perjantaina 2 annosta (pieniä oluita), lauantaina kolme ja sunnuntaina yks. Onko normaalia mielestänne? (Mieheni mielestä ei).