Jutut tosia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sina

Vieras
Mä en usko poikaystäväni jotain juttuja. Sinänsä ne eivät ole mitään tärkeitä mitä en usko, mutta kumminkin.

Sillä on ollut tyttöystäviä. En uskonut, kun sanoi, ettei kukaan niistä ole ollut sen saunassa vaikka sen sängyssä on ollut. Että mä olen muka ensimmäinen nainen, joka olen sen saunassa käynyt.

Sitten kerran, kun olin mustasukkainen sen naisystävästä, se piti viikon mulle jotain hellittelyjuttuja puhelimessa ja oli oikein mukava ja kyseli kovasti kuulumisia. Nyt kun taas ei ole sellainen, oikein huomaa ettei nekään ehkä olleet totta. Piti vain sellaista etten olisi kovin mustasukkainen tai pahoillani turhasta.

Jotenkin rassaa

Teetkö nyt kärpäsestä härän.. Mitä väliä mitä se entisten tyttöjen kanssa tehnyt? Ei tulis mieleenkään ruveta tinkoon tuollaisia. Jos poika on epärehellinen ja olet ihan sata varma niin heivaa pois, mutta tuollaiset arvailut on ihan typeriä. Olet vaan tosi mustasukkainen ja ilmeisesti omistushaluinen. Ja yleensä jos toinen kokee olonsa loukaantuneeksi sitä yritetään pehmitellä. Jos mun mies olisi koko ajan lepertelemässä sitten todella epäilisin. Tiedän mitä on seurustella mustasukkaisen kanssa, ahdistavaa. Pieni varaus voi olla, mutta toista voi haukkua valehtelijaksi vasta kun on ihan varma. Sun juttu oli vain epäilystä.