Juuh, te ette ole mitään (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Tältä palstalta olen löytänyt ihan oikeita ystäviä joita tapaan livenäkin.

Exän kanssa tuossa olin puhelimessa ja se halveerasi täysin minun ystäväpiirin: "kaksplussan kavereita, eihän ne mitään oikeita kavereita ole. Eti muualta kaverit."

Kyllä te jotka täältä olen löytänyt, olette ihan oikeita kavereita. :hug:

Mikä ihme on tuollainen mielipide että jos löytää netistä kavereita, ei ne ole 'oikeita'.?? :o :o :o

varmaa tarkottanu että varsinki jos ei livenä ni netis kuka vaa voi olla kuka vaan. mut muuten en voi ymmärtää eli jos tietää tapaat tätä porukkaa ni varmaa ne aitoja on! muuten kai ei auttas enää se uusien "oikeiden" kaverien etsiminen vaan uusi lääkitys jos nää tyypit ei aitoja ois...

Minä olen tutustunut...öööh..neljään ihmiseen tämän palstan kautta ihan "livenä". Ja kaikki ovat ihan oikeita ystäviä (mukaan luettuna sinä titityy =) :hug: ). Tottakai netissäkin voi ystäviä saada. Ihan eläviä ihmisiä siellä nikin takana on, ja viimeistään kun tapaa niin kyllä siinä äkkiä huomaa jos nikillä on esitetty jotain muuta kuin oikeasti on...

Koko sen puhelun vallitseva aihe oli kaksplussa ja miten tämä on huono juttu.
Minen taas ymmärrä yhtään. Vaikea minulla on kavereita löytää tuolta kyliltä kun en baarissakaan käy, enkä töissä tai koulussa.

Reilun vuoden minulla nyt netti ollut ja tämän kautta neljä ystävää löytynyt joita tapaan ja lukuisia joiden kanssa kirjoitellaan jatkuvasti, asuvat vaan liian kaukana tapaamisia ajatellen.

Silloin kun exä vielä oli kuvioissa, niin oli tosi mustis kun minulle alkoikin löytymään kavereita tätä kautta. Kaipa vieläkin purkaa ärsytystään.

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Koko sen puhelun vallitseva aihe oli kaksplussa ja miten tämä on huono juttu.
Minen taas ymmärrä yhtään. Vaikea minulla on kavereita löytää tuolta kyliltä kun en baarissakaan käy, enkä töissä tai koulussa.

Reilun vuoden minulla nyt netti ollut ja tämän kautta neljä ystävää löytynyt joita tapaan ja lukuisia joiden kanssa kirjoitellaan jatkuvasti, asuvat vaan liian kaukana tapaamisia ajatellen.

Silloin kun exä vielä oli kuvioissa, niin oli tosi mustis kun minulle alkoikin löytymään kavereita tätä kautta. Kaipa vieläkin purkaa ärsytystään.

Se edelleen näyttäis haluavan hallita sua ja sun elämää, kontrolloida ketä tapaat jne. En edes tunne koko ukkoa mutta tuo kyllä kuulostaa pahasti joltain narsistilta...

Ihkuraksu, osuit naulan kantaan. Narsisti se on näin kotidiagnoosini perusteella.. Ja minä läheisriippuvainen diagnosoidusti. Mitäpä me osataan kuin kontrolloida toisiamme vaikka erottu onkin. :|

Yhteistyössä