V "vieras" Vieras 03.03.2011 #1 Ärsyttääkö muitakin sana "juurikin"? Käytetäänkö sitä yleisesti mammapalstoilla vai käyttääkö sitä vain muutama sama tyyppi? Eihän se ole suomea. Se on vain "juuri".
Ärsyttääkö muitakin sana "juurikin"? Käytetäänkö sitä yleisesti mammapalstoilla vai käyttääkö sitä vain muutama sama tyyppi? Eihän se ole suomea. Se on vain "juuri".