V
vierailija
Vieras
Tui TuiIhan kuin niitäkin käyttäisi vain yksi, tyhmä tunnistelija.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tui TuiIhan kuin niitäkin käyttäisi vain yksi, tyhmä tunnistelija.
Törkeämpiä ovat, kuin KB:stä julkisille palstoille auki kirjoitetut.Ei ole mikään paha asia, että todella monet ovat olleet innostuneita Kk:n tultua mukaan tiimiin, onhan hänen kautta saatu tosi hienoja kuvia ja videoita. Eikä se edes ole mitään shippaamista, että kokee hänellä olevan hyvä kemia K:n kanssa ja että ihaillaan heidän sujuvaa yhteistyötä. Itsekin huomasin tämän mutkattoman yhdessäolon viime syksynä ensimmäisen Kalifornian reissun yhteydessä ihan hänen omista stooreistaan sieltä. En harrasta shippaamista, mutta ymmärrän kyllä, jos heistä jotkut löytää shippiainesta. Heistä ei onneksi kuitenkaan taida edes olla olemassa sellaista yhtä törkeää tosishippaamista kuin bojeresta.
Se läppä ei eroa mitenkään aiemmin nähdyistä sydänsilmäkuvista muihin liittyen.Olet väärässä. Sydänsilmät nähtiin jo amerikanreissulla
Et voi niputtaa kaikkia samaan pussiin. Osa KKK ja/tai KB fiilistelijöistä ihailee kemioita ja kaveruutta. Shipparit on asia erikseen.Enhän mä oo mistään valittanut, totesin vaan et ihan samanlaista porukkaa ihailevat sitten KKKta tai BKta.
K+Kk:sta on ollut kaunista ihastelua, toisin kuin prisma-anaalit.Enhän mä oo mistään valittanut, totesin vaan et ihan samanlaista porukkaa ihailevat sitten KKKta tai BKta.
Anteeksi, mutta nyt on munkin pakko eliTörkeämpiä ovat, kuin KB:stä julkisille palstoille auki kirjoitetut.
Ficit ovat ao3:n puolella niinkuin pitääkin, näistä avoimista ketjuista nyt puhe.K+Kk:sta on ollut kaunista ihastelua, toisin kuin prisma-anaalit.
”Kemioita”Et voi niputtaa kaikkia samaan pussiin. Osa KKK ja/tai KB fiilistelijöistä ihailee kemioita ja kaveruutta. Shipparit on asia erikseen.
Ao3 on myös avoinFicit ovat ao3:n puolella niinkuin pitääkin, näistä avoimista ketjuista nyt puhe.
Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?Sen voi ottaa oman valinnan mukaan joko A) shippinä B) hlvetin kovien henkilökemiöiden ihasteluna
Vaihtoehtoon "A" on "shipin" toinen osapuoli, jolla on yli 500 000 seuraajaa, antanut itse lähtölaukauksen. Eikä julkaisuja ole poistettu, joten on perusteltua syytä olettaa (lakikielellä), joten toinenkin osapuoli on antanut julkaisuille siunauksensa.
Oliko vielä muuta vai jatketaanko?
Niin osa ficeistä avoimella puolella, ja on paikka mihin ne kuuluu, tää prismaväittäjä tuskin ao3 lukenutkaan, koska tollaisiahan ei ole edes iso osa niistä.Ao3 on myös avoin
Olen lukenut, ne inspiroivatkin mua luomaan Prisma-anaalitNiin osa ficeistä avoimella puolella, ja on paikka mihin ne kuuluu, tää prismaväittäjä tuskin ao3 lukenutkaan, koska tollaisiahan ei ole edes iso osa niistä.
No sithän luulis tän ns. uuden shipin juttuja vietävän sinne, jos muka ois jokin laajemman poppoon ihastelu, vaan kunnei taida olla.Juuri näin
Ai sinne pskan sekaan? No ei kiitosNo sithän luulis tän ns. uuden shipin juttuja vietävän sinne, jos muka ois jokin laajemman poppoon ihastelu, vaan kunnei taida olla.
Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.Olen lukenut, ne inspiroivatkin mua luomaan Prisma-anaalitt. P-A:n mutsi
Sinne ne kuuluu, peetä kun ovat.Ai sinne pskan sekaan? No ei kiitos
Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.Ao3 on myös avoin
AO3 on julkinen. Kuka tahansa voi niitä pervouksia sieltä käydä lukemassa.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.
No sittenhän kaikki on hyvin, kun kyse on vain muutaman huurumummon jutuista. Mikä nyt on ongelma?No sithän luulis tän ns. uuden shipin juttuja vietävän sinne, jos muka ois jokin laajemman poppoon ihastelu, vaan kunnei taida olla.
Ne ficit toistaa juurikin tuota kaavaa. T. Valtavasti niitä lukenutNiin osa ficeistä avoimella puolella, ja on paikka mihin ne kuuluu, tää prismaväittäjä tuskin ao3 lukenutkaan, koska tollaisiahan ei ole edes iso osa niistä.
No vie ne sinne ao3, taisivat jo suljetuttaa novelliketjun, en saa ainakaan itse auki enää.Yhtä avoin kuin tämä, mammaa nyt vaan kismittää K&KK jutut.
Harvoin nykyään tänne mutta valtavasti muihin ketjuihin aikoinaan.Minä en taida ees tietää varmaski mitä ne on, arvaan vain, mutta tosiaan nyt oli puhe tavasta kirjoittaa näihin julkisiin keskusteluketjuihin, ei KB:stä kirjoitella ficcejä tänne, eikä mitään sen isompia tossarointejakaan oikeastaan.