K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa shipiltä. Jos ei ole shippi, niin mikä erottaa shipistä?
Se että tykkää näiden kemioista ja kaveruudesta, mutta ei ole tarvetta luoda siitä muuta tai kuvitella suhdetta näiden välille. Toisaalta kun kaksi kaunista ja karismaattista persoonaa kohtaa, niin joidenkin mieli voi lähteä hieman laukalle. Koskee siis kaikkia kirjainyhdistelmiä. Ei kaikki BoJere kemioita fiilistelevätkään ole shippareita. -eri

Ei ole mikään paha asia, että todella monet ovat olleet innostuneita Kk:n tultua mukaan tiimiin, onhan hänen kautta saatu tosi hienoja kuvia ja videoita. Eikä se edes ole mitään shippaamista, että kokee hänellä olevan hyvä kemia K:n kanssa ja että ihaillaan heidän sujuvaa yhteistyötä. Itsekin huomasin tämän mutkattoman yhdessäolon viime syksynä ensimmäisen Kalifornian reissun yhteydessä ihan hänen omista stooreistaan sieltä. En harrasta shippaamista, mutta ymmärrän kyllä, jos heistä jotkut löytää shippiainesta. Heistä ei onneksi kuitenkaan taida edes olla olemassa sellaista yhtä törkeää tosishippaamista kuin bojeresta.
Törkeämpiä ovat, kuin KB:stä julkisille palstoille auki kirjoitetut.

Sen voi ottaa oman valinnan mukaan joko A) shippinä B) hlvetin kovien henkilökemiöiden ihasteluna

Vaihtoehtoon "A" on "shipin" toinen osapuoli, jolla on yli 500 000 seuraajaa, antanut itse lähtölaukauksen. Eikä julkaisuja ole poistettu, joten on perusteltua syytä olettaa (lakikielellä), joten toinenkin osapuoli on antanut julkaisuille siunauksensa.

Oliko vielä muuta vai jatketaanko?
Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?

Eipä repostannut Kk sitä halauskuvaa. Eikö se jo kerro jotain ettei halua tuommoista omalle tililleen, kaikkien nähtäväksi? Ei varmasti halua tulevien yhteistyökumppaneiden googlaavan jotain kompostia.
Mutta ei kun hän on niin julkisuuden henkilö, että pitää ihastella ja shipata vaikka väkisin täällä.
Lopettakaa jo nää nukkeleikit ihan kaikkien osalta.

Yhteistyössä