K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hieno optinen harha!

Esim. nainen voi olla naimisissa miehen kanssa ja huomenna nainen huomaa rakastuneensa naiseen, yllättäen. Ja toisinpäin, mies rakastuu mieheen. Et kaiketi esitä kysymystäsi tosissasi. Eletäänhän vuotta 2026. Vanhanaikainen on kysymyksesi.
Kaheli vastaamassa. Sun sössötys ei liity kysymykseen mitenkään ellet yritä väitää tietäväsi K:n seksuaalisuutta ja se vasta älytöntä onkin.

Se on kuitenkin ehkä jopa törkeämpää kuin tökeröt ficcit, koska ihan selkeästi te pikkarinkostuttajat yritätte nähdä niissä jvideoissa jotain muuta kuin mitä niissä todellisuudessa on. Väännätte siis tositapahtumista mielikuvituksenne avulla tarinaa.
Väärin.

Jos niissä EI mitään ole, niin senhän näkee välittömästi muut katsojat. Kuva itsessään ei väitä mitään.

Toisin kuin huuruinen Prismanovelli, joissa laitetaan kiimainen sloveenivävy kuiskuttelemaan vantaalaiselle rakkauskaksikolleen, että pyllistä, mä tuun.

Täysin samaa sarjaa. Housunpullisteluiden zoomailu muistuttaa suorastaan borderline seksuaalista ahdistelua tai väkivaltaa.
Eikös täällä ole juuri todistettu että housujenpullistelu on osa normaalia casuaalia arkea. Äidit todistavat jatkuvasti nuortenmiesten kaverivierailuilla ties pullisteluja ja ne kertovat normaalista toimivasta kehosta. Ei mistään muusta. Tai adrenaliinista, ja normaalista innostuksesta.

Väärin.

Jos niissä EI mitään ole, niin senhän näkee välittömästi muut katsojat. Kuva itsessään ei väitä mitään.

Toisin kuin huuruinen Prismanovelli, joissa laitetaan kiimainen sloveenivävy kuiskuttelemaan vantaalaiselle rakkauskaksikolleen, että pyllistä, mä tuun.
Heh. Niitä videoita on tuotu tänne saatesanoin ja munakoisoemojein varustettuna ja muitakin vihjeitä on viljelty sekä viitattu selvästi siihen, mitä muidenkin pitäisi kuvissa katsoa ja nähdä. Älä yritä esittää viatonta.

Eikös täällä ole juuri todistettu että housujenpullistelu on osa normaalia casuaalia arkea. Äidit todistavat jatkuvasti nuortenmiesten kaverivierailuilla ties pullisteluja ja ne kertovat normaalista toimivasta kehosta. Ei mistään muusta. Tai adrenaliinista, ja normaalista innostuksesta.
Juuripa näin.

Kylläpä siitäkin tehdään täällä yhtäkkiä seksuaalista, kun se sopii päivän agendaan.

Koittakaapas faktantarkistajat nyt lukita kantanne!

Miksi sitten noita videoita sitten tehtaillaan? Turha yrittää valkopestä omaa kiimaa ja shippipäämääriä.

Esim. nainen voi olla naimisissa miehen kanssa ja huomenna nainen huomaa rakastuneensa naiseen, yllättäen. Ja toisinpäin, mies rakastuu mieheen. Et kaiketi esitä kysymystäsi tosissasi. Eletäänhän vuotta 2026. Vanhanaikainen on kysymyksesi.
Eli sun vastaus on...? Pidätkö itse Käärijää (yhä) homona (vasten kaikkia olemassaolevia todisteita)? Keneen mieheen hän on rakastunut?

Miksi sitten noita videoita sitten tehtaillaan? Turha yrittää valkopestä omaa kiimaa ja shippipäämääriä.
Sä voit videosta neutaalisti sanoa, että sori, sulla kävi emojitypo, kuten kaikki tästä voimme yksimielisesti kuvan perusteella todeta.

Mutta jos mä nään väitteen, että hiestä märkä sloveeni pitelee suussaan vantaalaisen kovettuneita nännejä ja ottaa hänet rajusti takaapäin heidän uuden omakotitalonsa keittiön pöydällä, niin HYVÄNEN AIKA! Millä mä voin sen todistaa, että näin ei tapahtunut????

Ymmärsitkö??

Yhteistyössä