K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne varmaan uskaltaa tätäkin pohdintaa laittaa. Onko muita jotka uskovat, että K ja B haluavat päästä shipistä eroon? Ainakin K ja nyt tuon D postauksen jälkeen tuli vahvasti myös tunne että B haluaa tuosta K/B shipistä pois.

Voi olla. Musta tuntuu, että K&B:lla oli jotain vielä meneillään enemmänkin NT:n aikaan. Sen jälkeen B oli yllättävän avoin parissa haastattelussa ja siksi tuli mulle ja varmaan joillekin muillekin ajatus, että tilanne on ehkä edennyt.

Mutta tän Suomen reissun jälkeen mun mielestä vaikuttaa siltä, että joku tai jotkut ovat K:lle todenneet, että kunnioituksesta erästä kohtaan pitää shippiä / jopa yhteydenpitoa hillitä. Voi olla toki lähtöisin K:n tai jopa B:n suunnalta, mutta jostain syystä musta tuntuu, että suora toive tai vihje tullut muualta. Ja ymmärtäisinkin tavaillaan sen jos niin on käynyt.

Eli joo, luulen että on tullut aika ajaa shippiä alas. Olen mielelläni väärässä, koska liputan yhä K&B puolesta.

Tänne varmaan uskaltaa tätäkin pohdintaa laittaa. Onko muita jotka uskovat, että K ja B haluavat päästä shipistä eroon? Ainakin K ja nyt tuon D postauksen jälkeen tuli vahvasti myös tunne että B haluaa tuosta K/B shipistä pois.
Viestintä ollut tänä vuonna hieman ristiriitaista (my fire and water, sugar daddy, ja ehkä myös se miten paljon B on K:sta puhunut haastiksissa), mutta jos nyt pelkästään tätä kiertuetta katsoo niin tulee vahva fiilis että tää oli shipin ruokkimisen aikakauden loppu. Ja ehkä hyvä niin, jonkun uuden aika.

Toivon todella, että K ja B ystävyys säilyy. Olisi surullista jos eivät pysyisi jotenkin toistensa elämissä. Jotenkin semmoinen tunne, että eivät enää pidä niin paljon yhteyttä. Toivottavasti olen väärässä.

Voi olla. Musta tuntuu, että K&B:lla oli jotain vielä meneillään enemmänkin NT:n aikaan. Sen jälkeen B oli yllättävän avoin parissa haastattelussa ja siksi tuli mulle ja varmaan joillekin muillekin ajatus, että tilanne on ehkä edennyt.

Mutta tän Suomen reissun jälkeen mun mielestä vaikuttaa siltä, että joku tai jotkut ovat K:lle todenneet, että kunnioituksesta erästä kohtaan pitää shippiä / jopa yhteydenpitoa hillitä. Voi olla toki lähtöisin K:n tai jopa B:n suunnalta, mutta jostain syystä musta tuntuu, että suora toive tai vihje tullut muualta. Ja ymmärtäisinkin tavaillaan sen jos niin on käynyt.

Eli joo, luulen että on tullut aika ajaa shippiä alas. Olen mielelläni väärässä, koska liputan yhä K&B puolesta.

Mä oon miettinyt josko K tai gf olisivat saaneet jotain ikävää palautetta shippiin liittyen. Kyllähän esim. K:n tyttiksestä on joskus puhuttu aika ikävästi näilläkin palstoilla, ehkä jollain mennyt yli ja laitellut hänelle jotain kommentteja menemään?

Toivon todella, että K ja B ystävyys säilyy. Olisi surullista jos eivät pysyisi jotenkin toistensa elämissä. Jotenkin semmoinen tunne, että eivät enää pidä niin paljon yhteyttä. Toivottavasti olen väärässä.

Samoin. Helposti yhteydenpito harvenee ja ihmiset etääntyvät, jos eivät tietoisesti päätä tehdä toisin. Pitäkää kiinni siitä viikoittaisesta videopuhelusta! 🥹 T. ÄITI

Mä kyllä uskon heidän ystävyytensä säilymiseen. Ja lisäisin vielä, että jos shipin ruokkiminen nyt on loppu, ei se tarkoita että heidän välillään mikään on loppunut. Ehkä eivät vain halua jäädä julkisuudessa tuon shipin vangiksi, vaan haluavat jatkossa tulla jollain muulla tavalla nähdyiksi.

Mä voin hyvin uskoa, että jotain tuommoista palautetta on tullut K:lle lähipiiristä, ehkä jopa ihan lähimmästä. Onhan se ollut vähän outo tilanne, ja itse en ainakaan varmaan kovin suotuisasti tuossa roolissa olisi asiaan suhtautunut. Mutta eihän se sitä tunnetta (siis en väitä että tunne on romanttista laatua) poista, kyllä se oli nähtävissä esim. Tallinnan CCC:ssä, jossa lämpö ja läheiset välit olivat kyllä nähtävissä ihan vaikka ei katsois minkään lasien läpi tuota hommaa. Uskon ja toivon, että ystävinä pysyvät ja ehkäpä he vielä jotain musaakin yhdessä tekevät, jos sellaista on jo B:n mukaan ainakin mietittykin :).

Mä kyllä uskon heidän ystävyytensä säilymiseen. Ja lisäisin vielä, että jos shipin ruokkiminen nyt on loppu, ei se tarkoita että heidän välillään mikään on loppunut. Ehkä eivät vain halua jäädä julkisuudessa tuon shipin vangiksi, vaan haluavat jatkossa tulla jollain muulla tavalla nähdyiksi.

Ehkä heidänkin kohdallaan kävi Larryt, eli kokivat lopulta epämukavaksi sen, että jokaista heidän julkista interaktiotaan tarkastellaan suurennuslasin kanssa. Ja kyllä olen itse myös syyllinen tähän, mutta toisaalta hekin ruokkivat shippiä aina tähän kiertueeseen saakka eikä se tuntunut aikaisemmin olevan heille mikään ongelma, päinvastoin.

Miten te näette tuon käytöksen muuttumisen nyt tällä kiertueella? Kun mulle siitä bäkkäri ja keikka videosta tulee tunne, että B on se ioka himmailee ja K on vähän hämillään. Toisaalta B höpötteli ja postaili K juttuja juuri ennen Suomeen tuloa, joten tämä hämmentää. Mitä tapahtui?

Miten te näette tuon käytöksen muuttumisen nyt tällä kiertueella? Kun mulle siitä bäkkäri ja keikka videosta tulee tunne, että B on se ioka himmailee ja K on vähän hämillään. Toisaalta B höpötteli ja postaili K juttuja juuri ennen Suomeen tuloa, joten tämä hämmentää. Mitä tapahtui?

Nyt pitää muistaa, että K seurustelee, B ei. Lisäksi vaikuttaa siltä, että B on/oli korviaan myöten rakastunut. K ehkä vähemmän??

Jos itselläni olisi tuollainen tilanne ja toisen puoliso olisi lähes koko ajan samassa tilassa, niin kyllä itsekin himmailisin. Tavallaan tuossa asetelmassa on melkein pakkokin sen olla aloitteellinen, jolla on (toinenkin?) suhde.

Minusta K:ta haluttiin tuoda esiin enemmän koko bändin ystävänä ja musiikillisen yhteistyön kautta kuin K&B yhteyden kautta kuten ennen. Eli varmaan juuri sitä shipin hillitsemistä mitä aikaisemmissa kommenteissa on puhuttu. Miksi näin on päätetty tehdä, niin syitä voi vaan arvailla: ei haluta ammatillisesti jäädä tietyn roolin vangiksi, palaute jomman kumman lähipiiriltä, B:llä uusi parisuhde (?) tms.

Siitä bäkkäri-videosta en tekisi mitään tulkintoja. Se oli niin spesiaali tilanne, keikka ihan just alkamassa, eka keikka pitkään aikaan, uusia biisejä jne jne. B on siinä ihan selvästi keikkaan keskittymässä, joten ei siinä kukaan olisi ihan rentona.
Keikkavideossa näytti mun mielestä kyllä välit läheisiltä ja lämpimiltä, mutta esim. se Tampereella näkynyt lataus ja energia puuttui.

Minusta K:ta haluttiin tuoda esiin enemmän koko bändin ystävänä ja musiikillisen yhteistyön kautta kuin K&B yhteyden kautta kuten ennen. Eli varmaan juuri sitä shipin hillitsemistä mitä aikaisemmissa kommenteissa on puhuttu. Miksi näin on päätetty tehdä, niin syitä voi vaan arvailla: ei haluta ammatillisesti jäädä tietyn roolin vangiksi, palaute jomman kumman lähipiiriltä, B:llä uusi parisuhde (?) tms.
Mutta mikään näistä ei selitä sitä, että B kyllä lisäsi kierroksia shippiin vielä ennen tänne tuloaan. Eli täällä olo aikana jokin muuttui, ehkä keskusteltiin asia selväksi.

Mutta mikään näistä ei selitä sitä, että B kyllä lisäsi kierroksia shippiin vielä ennen tänne tuloaan. Eli täällä olo aikana jokin muuttui, ehkä keskusteltiin asia selväksi.
Se ehkä pitää huomauttaa, että en usko että B tietoisesti mitään kierroksia shippiin lisäsi, hän oli aidosti innoissaan ja puhui ehkä vähän enemmän kuin olisi ollut tarpeenkaan, MUTTA ei siksi että ruokkisi jotain shippiä. Oiskos sitten realiteetit iskeneet silmille Suomessa kuitenkin, en tiedä.

Ehkä kielletty puheenaihe, mutta musta loogisin selitys on se, että tyttis ei enää jaksa olla taustalla ja katsoa, kun ”puoli maailmaa” parittaa omaa miestä toisaalle ja on siksi pyytänyt K päättämään mitä haluaa ja/tai tekemään B:lle ja suurelle yleisölle selväksi, ettei K&B ole muuta kuin ystävyyssuhde. Ja tämä ei ole syytös eikä väite, vaan mun arvaus. Ja jos noin olisi, niin minusta jopa oikeutettu ja odotettu ratkaisu olisi häneltä. Itse en olis pystynyt olemaan lähes vuotta hänen kengissään.

Se ehkä pitää huomauttaa, että en usko että B tietoisesti mitään kierroksia shippiin lisäsi, hän oli aidosti innoissaan ja puhui ehkä vähän enemmän kuin olisi ollut tarpeenkaan, MUTTA ei siksi että ruokkisi jotain shippiä. Oiskos sitten realiteetit iskeneet silmille Suomessa kuitenkin, en tiedä.

Mä veikkaan että tuo viimeinen lause on juuri se, mitä tapahtui. Ehkä siihen asti oli vielä toivoa muutoksesta, ja nyt huomasi ettei olekaan.

Avasin vasta nyt tämän ketjun ja hämmennyin tosi paljon James-keskustelusta. Siis Urban Dictionaryyn kirjoitellaan ties mitä oman elämän juttuja, tyyliin "Andy meinaa rumaa ja läskiä" kun vituttaa Andy-niminen eksä, tai päinvastaista, jos on uusi ihastus. Niin jos siellä lukee, että James tarkoittaa sitä ja tätä, niin kyse on tästä, ei mistään yleisestä slangi-ilmauksesta. :)

Ehkä kielletty puheenaihe, mutta musta loogisin selitys on se, että tyttis ei enää jaksa olla taustalla ja katsoa, kun ”puoli maailmaa” parittaa omaa miestä toisaalle ja on siksi pyytänyt K päättämään mitä haluaa ja/tai tekemään B:lle ja suurelle yleisölle selväksi, ettei K&B ole muuta kuin ystävyyssuhde. Ja tämä ei ole syytös eikä väite, vaan mun arvaus. Ja jos noin olisi, niin minusta jopa oikeutettu ja odotettu ratkaisu olisi häneltä. Itse en olis pystynyt olemaan lähes vuotta hänen kengissään.

En vaan edelleenkään usko tähän, kun samalla K kiehnää Behmit, Peksit sun muut, julkaisee OnlyFansia Härtsän kanssa jne. eli ei tunnu haittaavan nuo K:n julkiset lumpustelut. Toki heitä ei siinä mittakaavassa shipatakaan kuin K&B, mutta silti en usko että on pelkästään tuosta kiinni. K&B shippikin laantunut jo paljon viime vuodesta.

En vaan edelleenkään usko tähän, kun samalla K kiehnää Behmit, Peksit sun muut, julkaisee OnlyFansia Härtsän kanssa jne. eli ei tunnu haittaavan nuo K:n julkiset lumpustelut. Toki heitä ei siinä mittakaavassa shipatakaan kuin K&B, mutta silti en usko että on pelkästään tuosta kiinni. K&B shippikin laantunut jo paljon viime vuodesta.
K oli myös Alen keikalla ilman puolisoa ja höpötteli marry ja wife juttuja. Kun B on kuvioissa asiat ovat toisin. Mulla tää vahvistaa sitä että jotain pelkoa on jollain suunnalla ollut. Tämä on varmasti sitten jouduttu käsittelemään ja lyöty peli poikki.

Avasin vasta nyt tämän ketjun ja hämmennyin tosi paljon James-keskustelusta. Siis Urban Dictionaryyn kirjoitellaan ties mitä oman elämän juttuja, tyyliin "Andy meinaa rumaa ja läskiä" kun vituttaa Andy-niminen eksä, tai päinvastaista, jos on uusi ihastus. Niin jos siellä lukee, että James tarkoittaa sitä ja tätä, niin kyse on tästä, ei mistään yleisestä slangi-ilmauksesta.
Siellä oli monta samantyyppistä kuvailua ja näin jonkun muunkin lähteen, missä James oli kuvailtu luotettavaksi jne. Mutta voi hyvin olla että on ihan höpöjuttu, kun en itsekään ollut sitä aiemmin kuullut. Samapa tuo, eihän se edes selvinnyt kuka se James oli. 😄

Tämän vuoden tapahtumat ovat olleet todella hämmentäviä, niinkuin on jo moneen kertaan todettu. B n huomattava avoimuus, fire and water, joksujen aikainen saapuminen Suomeen, keikkabussiin hyppäämishuhut. Kn mahdollinen vaikeus lähteä yksin Suomesta. Tuliko keikkabussiin lähtöön kielto viime metreillä? Ja jos tuli, joku pelkäsi,tai oli vaan vihainen, loukkaantunut. Tai K itse totesi, ettei hyvä ajatus? Tulivatko joksut aikaisin siksi, että K ja B selvittelivät suhdettaan? Miksi yksityiselämää näytettiin vierailun loppupuolella paljon, mun mielestä. Oliko se selvittelyn lopputulema? Kaiken kaikkiaan koko vuoden ajan kestänyt jonkinlainen shipin jatkaminen ihan heidän ja varsinkin K n aloitteesta oli tosi outoa, mikä sen tarkoitus oli? Eikä tosiaankaan niin voi jatkaa, jos samalla aikoo seurustella toisaalla. Mitä ajattelisin avokkina, kun kumppani kaihoaa julkisesti toisen perään (viisujen jälkeinen kutsuhuuto). Olisko vaan yksinkertaisesti kuitenkin tunteet nyt laimenneet. Siitä bäkkärivideon henkilö galleriasta tuli mieleen, että miksi K jakaa vähäisen Bojanin kanssa saatavan yhteisen ajan tuomalla mukanaan ylimääräisiä henkilöitä. Onpas sekava tämä mun teksti, eikä mitään uutta. Oliko tässä paljonkin loukkaavia juttuja.

Yhteistyössä